October 27, 2001
Min lilla låda:
http://back.to/pain
Inside: AMD Athlon 1.4 @ ~1.5 | 256mb DDR ram | 40gig hdd | Geforce 2 gts 64mb (PoV)|
March 20, 2001
October 27, 2001
On 2001-10-31 15:23, zibbez wrote:
SNYGG!!, svart och silver e coolt tesammans... några tips till mig tack hur man kan lacka sin HP pavilion 7880?????
Tack du
Hur man lackar en HP pavilion 7880, bra fråga.. jag kan tyvärr ikke komma på ett svar 🙁
Gör som jag, köp lite spray färger (lämpligtvis färger som du tycker passar på din dator) sen sprayar du lite, o vips kom du på nått o sprayar lite till, o så kommer man på att de va j**ligt fult
jag har ett antal lager färg på mitt skal
eller så kan man ju skissa i förväg 😛 fast de e ju för lätt..
GL with your lacking
August 11, 2001
On 2001-10-31 22:43, Painkiller wrote:
On 2001-10-31 15:23, zibbez wrote:
SNYGG!!, svart och silver e coolt tesammans... några tips till mig tack hur man kan lacka sin HP pavilion 7880?????Tack du
Hur man lackar en HP pavilion 7880, bra fråga.. jag kan tyvärr ikke komma på ett svar 🙁
Gör som jag, köp lite spray färger (lämpligtvis färger som du tycker passar på din dator) sen sprayar du lite, o vips kom du på nått o sprayar lite till, o så kommer man på att de va j**ligt fult
jag har ett antal lager färg på mitt skal
eller så kan man ju skissa i förväg 😛 fast de e ju för lätt..
GL with your lacking
finns det nån färg som plasten tål...så att det inte börjar bubbla och hålla på.....funderar på att måla den halvtransparenta plasten i svart underifrån... och resten av lådan silver metallic....SEE U!!!
March 20, 2001
finns det nån färg som plasten tål...så att det inte börjar bubbla och hålla på.....
Vad har du för skumm plast? Alla olika plaster jag har provat att lacka på (med lika många olika färg sorter) ha det inte börjat bubbla..
Det är ingen frätande syra eller dyligt i färg så du vet
Bara att spruta på om du som sagt inte har någon väldigt konsig färg & plast 😀
1 Guest(s)