October 29, 2001
Det började med att jag fick ett virus, jag formaterade datorn. Allt blev bra men efter ett tag så vart hela datorn seg, tänkte att det kanske berodde på all skit som fanns på hårddisken - formaterade igen - efter denna formateringen så blev det bara värre! Jag har en AMD T-bird 1200MHz, DFI AK75-EC, GeForce 2 MX 400, 256mb RAM, 38 gb hårddisk (vet inte vilket märke). Den har blivit mycket långsammare än vad den var tidigare. Demn jobbar mycket mer för att utföra vanliga "jobb". Tappat fps i spel, 360 poäng i 3dmark 2001 ändå har jag nyaste Detinator.
Är det någon som vet vad som kan vara fel? Jag har ingen aning....är det hårddisken? eller graffe kortet? kanske moderkortet? Som sagt jag har ingen aning, kan inte mycket om datorer.
Tack för eran hjälp!
July 21, 2001
On 2001-12-03 23:12, gamerse wrote:
Det började med att jag fick ett virus, jag formaterade datorn. Allt blev bra men efter ett tag så vart hela datorn seg, tänkte att det kanske berodde på all skit som fanns på hårddisken - formaterade igen - efter denna formateringen så blev det bara värre! Jag har en AMD T-bird 1200MHz, DFI AK75-EC, GeForce 2 MX 400, 256mb RAM, 38 gb hårddisk (vet inte vilket märke). Den har blivit mycket långsammare än vad den var tidigare. Demn jobbar mycket mer för att utföra vanliga "jobb". Tappat fps i spel, 360 poäng i 3dmark 2001 ändå har jag nyaste Detinator.
Är det någon som vet vad som kan vara fel? Jag har ingen aning....är det hårddisken? eller graffe kortet? kanske moderkortet? Som sagt jag har ingen aning, kan inte mycket om datorer.Tack för eran hjälp!
dum fråga kanske, men installerade du alla drivare till chipset efter formatringen?
October 29, 2001
1 Guest(s)