October 28, 2002
Sitter i en lite knepig sits!
Systern min har genom jobbet fått Hem-PC erbjudande. I detta erbjudande finns apples macbook pro 15".
Hon hatar apple och vill saledes inte ha, fritt fram for mig att kopa en sprillans macbook for ca 10 000 delat pa 36 manader 😀
Hon koper dock min burk istallet, hur mycket ar rattvist att begara? Vill ge henne ett schysst pris...Amerikanskt tangentbord, lite tecken skiljer saledes..
Datorn ar kopt i Shanghai vilket kanske ska vagas in, kan kanske ge lite garantistrul (formodligen inte).
Acer TravelMate 3282;
Intel CD 1,66
1024 DDR2
100 gig SATA HDD 5400 RPM
X1400 128mb
Bt, kortlasare
13" widescreen
Liten, tunn, smidig, latt. (2,5kg ca). Gedigen for att vara en acer, skal delvis i magnesium. Nypris for ca 6 manader sedan lag pa 13200.
September 23, 2002
Du bör vara medveten att i och med att våran nya kära regering har tagit bort hela Hem-PC grejen så kommer du att från årskiftet inte längre att få det skattefritt, vilket gör att det antagligen inte kommer bli en speciellt bra deal i slutändan.
Detta gäller även för avtal skrivna före årskiftet.
October 28, 2002
Icke, det ar inte skattefrieheten dom tar bort, utan dom lagger pa formansbeskattning.
2400 per ar berkanar man formansvardet for hem hem-pc till sa du far skatta pa den summan varje ar. 700-1200 kr extra delat pa 12 manader 🙁
Men det ar fortfarande en bra deal... Jag menar, 3 ars heltackande allrisk forsakring och full service / support, "riktig" rantefri avbetalning osv.. 🙂
1 Guest(s)