December 28, 2003
Min prolle dog..o jag pallar inte invänta rma.. tar ju hur lång tid som helst..
Ligger med följande alternativ...
antligen köper jag en Venice 3500+ för runt 2400kr lokalt här i halmstad el så inväntar jag och beställer en San Diego 3700+..
ska jag invänta efter julen och vara utan dator och ta San diegon..
stor skillnad mellan prollarna? Vill gärna kunna klocka prollen sen också...
Vad tycker ni ...? ska jag vänta el köpa Venicen ? Snabbt svar underskattas.. antligen blir det köp idag el så blir det beställning o invänta paketet efter julhelgen...
December 11, 2005
elmor wrote: Nya San diego kärnorna är av rev E4 så ta en sån, det är samma revision som Opteron-prollarna.
Orkade inte starta en ny tråd så jag skriver här: Vad är skillnaden mellan gamla 3200+ och nya? Förutom att dom har höjt priset.
AMD Athlon64 Venice 90nm ADA3200CGBOX 3200+ 2.0GHz 512kb Boxed (with cpu-cooler!) Socket939 (datorbutiken.se)
July 3, 2003
orka skriva i gammal tråd? iallafall, gör en del skillnad, iallafall om de e L2-cache? tror det kan vara lite långsammare om det är L3, men ett kraftigt tror på det...
om du stressar din dator och gör väldigt mycket krävande samtidigt kan det kanske märkas, annars är det inget en vanlig person märker 😛
July 3, 2003
orka skriva i gammal tråd? iallafall, gör en del skillnad, iallafall om de e L2-cache? tror det kan vara lite långsammare om det är L3, men ett kraftigt tror på det...
om du stressar din dator och gör väldigt mycket krävande samtidigt kan det kanske märkas, annars är det inget en vanlig person märker 😛
2 Guest(s)