January 22, 2007
shoo!
jo jag hade tänk mej köpa ett nytt agp graffe kort men vet ej vilken jag ska köpa och det andra så spelar jag inte riktigt krävande spel utan jag spelar typ lätt medel spel typ cs 1,6, cs-source, day of defeat source, bf2 mm.. så jag undra om ni kunde lista ut bra graffe kort som ska klara lätt medel eller krävande spel.. jag ger max 1300kr för det.. hälst från komplett, siba, onoff, elgiganten, expert eller nån bra affär
tackar 😀
January 22, 2007
en sak åsså e den här bra graffe kort
September 5, 2001
black south wrote: en sak åsså e den här bra graffe kort
nej det är inte lika bra som ett GF 7600
February 1, 2003
Gilgamesh wrote: asså, de skit kort de ni länkat till, DDR2 minne e skräp, satsa hellre på ett begagnat AGP grafikkort, du får bra grejer där för runt 1000:-, en kompis köpte ett X800XT för 850:- inkl frakt på blocket.
Har en stor nackdel bara, SM3 saknas så moderna spel typ SC:DA funkar inte. men skall man bara köra CS så klarar man sig med detta
February 28, 2005
gamer wrote: [quote=Gilgamesh]asså, de skit kort de ni länkat till, DDR2 minne e skräp, satsa hellre på ett begagnat AGP grafikkort, du får bra grejer där för runt 1000:-, en kompis köpte ett X800XT för 850:- inkl frakt på blocket.
Har en stor nackdel bara, SM3 saknas så moderna spel typ SC:DA funkar inte. men skall man bara köra CS så klarar man sig med detta
aa men lixom köpa ett grafikkort som knappt kan hantera de spel som kräver SM3 är lixom helt onödigt, folk länkar till Geforce kort med DDR2 minnen osv som knappt klarar av de tex Battlefield 2 osv i bra upplösning jämfört med X800XT, annars är de väl likabra o sälja skiten o satsa på lite nyare generation av hårdvara...
September 5, 2001
vill man nu köpa ett nytt kort med garanti och grejor så tycker jag att GF7600 är ett bra val. Man kan inte förvänta sig dunderkort för runt 1000 lappen.
Begagnade kort är väldigt svårt att diskutera då din kompis kanske har haft ren tur som hittat det kortet till det priset. utbudet är minst sagt ojämt, jag kan bara tala för mig själv men varje gång någon frågar "vilket grafikkort som är bäst" så förutsätter ajg att det är nya kort vi pratar om...
1 Guest(s)