September 29, 2005
Hejsan. Undrar om detta är bra?
September 29, 2005
köra o köra... man e la inte lat.. eller jo lite kanske.
det e la mest spel, 3d program, fx, redigerings program, kraftiga ritprogram.
tex, med min gamla dator jag har nu så hackar det när man ska rita lite större i photoshop..
jaja. skratta ni bara.
nä, men allvarligt talat. Duger kortet idag, om man ska köra med sli dessutom...?
September 29, 2005
Krav o krav.. Fungerar det till f.e.a.r till exempel??
Fungerar det bra till det senaste 3d programmet, jag vet ej vad som är nyast o inte.. men till exempel kanske poser 6.. eller var det 5 som var nyast..hmm... nä det var väl 6 va? bryce t.ex.
vad vet jag.
om det fungerar till det nyaste på marknaden inom spel, program o så vidare.
January 8, 2005
vet inte riktigt vad GT står för.
men det finns ju feta renderings grafikkort 🙂
sen är FEAR väldigt krävande och inte äns 7800GTX SLI kan komma upp i acceptabla FPS vid max inställningar.
tycker inte det är SÅÅÅ snyggt så det bör kräva så mkt, men är väl lite halv dåligt ihopsatt antar jag
September 29, 2005
Ok. En sak till som jag undrar...
Om man vill ha ett... nä två hyffsat bra grafikkort. under 5000. Vad skulle det kunna vara för nåra.
Några tips?
Krav: Ska fungera med Sli. gforce. pci-express.
Det behöver alltså inte fungera felfritt med f.e.a.r på max inställningar. Behöver ärligt talat inte fungera alls. men helst.
Men det ska ändå vara inne....
Ja, hoppas ni fattar.
April 13, 2004
ene wrote: Ok. En sak till som jag undrar...
Om man vill ha ett... nä två hyffsat bra grafikkort. under 5000. Vad skulle det kunna vara för nåra.
Några tips?
Krav: Ska fungera med Sli. gforce. pci-express.Det behöver alltså inte fungera felfritt med f.e.a.r på max inställningar. Behöver ärligt talat inte fungera alls. men helst.
Men det ska ändå vara inne....
Ja, hoppas ni fattar.
7800gtx ligger väl på 4000 - 4500:- gt versionen ungefär en tusing under 😛
1 Guest(s)