May 8, 2006
efter ett antal råd jag har fått från er här i forum, så har jag även kollat runt lite
men ändå har jag fortf svårt att välja vilken, så skulle vara tacksam och ni kunde hjälpa mig att välja ut den som skulle vara mest lämpligast av dem som jag skulle vilja ha.
Tagan 580W-nätdel, Easyconnect-series
be quiet! Dark Power Pro 530W
Sunbeam NUUO, 550W
Hiper 580W
Cooltek 600W
priset på dem Nätagg som jag tagit upp skiljer inte så mkt från varandra, så själva priset bryr jag mig inte om
det jag bryr mig om är prestandard, kvalitet, ljudnivå
P.S. om det finns andra Nätagg som är mer lämplig inom den prisklassen som jag inte känner till, så är jag väldig tacksam om ni kunde dela med er. men själv fallet ska det vara Nätagg med avtagbara kablar
February 12, 2003
Tagan. De håller vad de lovar, dessutom modulärt. Resten vet jag inte om de är modulära, förutom Hiper. Och Hiper må vara snygga, men det är lite si och så med deras kvalité verkar det som. Agg som dör lite hipp som happ.
Resten har jag inte ens läst om, och det diskvalificerar de som bra agg redan där. Möjligtvis att Sunbeam skulle vara fina grejer, men Cooltek och "Be quiet!" åker bara på deras namn. 😉
Tagan är de som gör bäst agg av dem du har listat.
October 23, 2004
Är väldigt nöjd med mitt Hiper 580w 😛
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
May 2, 2006
Köpte Cooltek 600W för ett par veckor sedan och är MYCKET nöjd.
Sanslöst stabilt (kan börja överklocka ordentligt igen) och hela 52A effektivt på 12V-linan (delat på 4 st linor).
Och då kommer jag ändå från ett Antec TruePower 550W.
Agget är dödstyst och modulärt (löstagbara kablar).
Märket verkar vara relativt nytt och vad jag fattar det som så är det tysktillverkat, vilket ju brukar båda för hög kvalitet (och gör det med).
Det är det kraftigaste av de nätagg som du listat (både Watt och Ampere) så om det är av betydelse så blir valet lätt.
Bry dig inte om att inte Mean Machine läst om Cooltek, det är som sagt ett relativt nytt märke (om man inte bytt namn) och är man inte själv på jakt efter en pryl så är det inte alltid man hänger med i svängarna :blink: .
Det är det bästa nätagg som jag har haft hittills iaf
February 22, 2006
1 Guest(s)