March 14, 2001
Hjalle wrote: [quote=Snorch]Gå in på någon färghandel så borde du hitta något
Tvivlar på att det finns UV-reaktiv färg i en vanlig färghandel men jag får väll göra ett besök.
En jag känner har då köpt uv-reaktiv färg i en loka vanlig färghandel..
Skulle vilja påstå att det är en kass färghandel om de inte säljer det, allternativt kan köpa in..
January 6, 2003
Du kan beställa färg via ett amerikanskt företag som heter Xoxide där kan du köpa UV färg som är transparent i dagsljus och syns inte förens man belyser den med UV ljus de tar bara ca 160 kr för en flaska inkl frakt till svergie om jag inte räknat fel dvs.
EDIT: Jag har nog räknat j'vligt fel för jag såg nu att Xoxide inte levererar till länder utanför Nord Amerika
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
August 14, 2001
Vet inte om du fått tag på färg än med Ljudia säljer i alla fall (http://www.ljudia.se, om du inte råkar bo i närheten av någon butik) köpte själv transparent blå UV-färg därifrån å målade insidan av datorn med, vet dock inte om jag skulle kalla den transparent, tänkte måla ett fönster så det såg helt vanligt ut normalt, och lystes upp i ett mönster vid belysning, blev väl sådär, halvgenomskinligt grått, finns bilder uder projektloggar här på forumet under "vattenkylning för tyst dator, extern låda" eller vad det nu var jag kallade projektet. På mattsvart färg fungerade i alla fall färgen bra. Tror även de har några andra fäger, men de syns även i vanligt ljus.
1 Guest(s)