December 2, 2001
Hej, kan någon förstå varför inte ett gefore 2 gts 32mb inte vill fungera...
I windows så ser det helt normalt ut... Men när jag ska spela b.l.a cs så går det inte att välja opengl mitt kort stödjer tydligen inte det står det... Jag har har försökt med drivrutiner både från nvidia och tillvärkarens hemsida men utan framgång... I enhetshanteraren är det ett ! tecken för kortet men jag vet faktiskt inte varför... Min dator är en 300Mhz Cel MMX med 256mb ram och enligt förpackingen så ska den uppfylla systemkraven. i winme gick det hur bra som hälst med opengl på alla spel. Om någon har samma problem eller har lösningen på det hela får ni hämst gärna höra av er!
April 20, 2001
För det första så måste inlägg som "XP är gay" vara världens töntigaste uttryck. Kan man inte svara på frågan, låt då bli!!!
Du bör först kolla vad utropstecknet varnar för. Det kan vara så att det är någon konflikt mot nätverkskort eller ljudkort.
Förmodligen en IRQ krock.
Du bör även skriva lite mer om ditt dator, vad det är, operativsystem XP eller W2K.
June 17, 2001
On 2002-02-12 05:27, Nitro wrote:
XP e gay
Dessa inlägg är totalt meningslösa.
När ska en del av er växa upp?
Om du inte kan hjälpa stackaren med hans openGL problem så svara inte i tråden!
Jag/Vi börjar bli/är ordentligt trött(a) på dessa inlägg nu.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
December 15, 2001
YemanCool:
Jag har nästan samma skitproblem med mitt GF2 MX 400...
Kan ej köra OpenGl i HL...Det står "The selected resolution is not supported blablabla" vilken upplösning jag än väljer...
Software *urk* och Direct3D *blä* funkar...Dåligt...
Om man trycker ESC och går tillbaka, så dampar det...
Aja...Spela roll...Spelar inte mycket CS gudskelov
February 12, 2002
Jag har XP och ett GTS 32 mb. Standard drivisar till XP funkar inte med OpenGL, jag fick inte heller de senaste detonatorsarna heller att funka, och jag har flera kompisar som har haft samma situation. Vi alla löste det genom att ladda ner Detonator 21.83. Här är en länk till drivisen: Detonator 21.83
2 Guest(s)