July 18, 2002
Sitter här på jobbet och fördriver tiden med att glutta på lådmodifikationerna i galleriet... Jag har en fundering. Varför vill man såga sönder sitt chassi så att man ser innanmätet? i vissa fall kan det kanske vara lite läckert med en utsågad symbol el dyl med lite ljus bakom och så ni vet, men att ha en fönsterruta ála husvagn på sidan? Rätt fult i mitt tycke... Är det för att se när komponenterna tar eld eller har det någon annan funktion? :blink:
October 27, 2001
eller varför inte lite plast folie med en fläkt som blåser puffar istaellet för fullt ös hela tiden, då får man saekert fraekk effekt 🙂
o så lite lysdioder under så man ser naer den vecklas, jag juh bli hur bra som helst... =)
om nån orkar kan han/hon/det posta bilder nånstans på forumet 😛
Och för att hålla sig lite till topicen:
Det är väl skojj att följa fläktarna naer de sitter daer inne o snurrar...
May 8, 2001
Förvisso ! Riktigt glas har ju bättre ljuddämpnings och värmeavledande egenskaper.. Dessutom repas det inte lika lätt ! Jag tror tror nog många ångrar sig efter att dom sågat sönder sin fina datorlåda.. Jag skulle då aldrig köpa en begagnad låda som någon vettvilling varit å sågat i...
Mvh...
June 17, 2001
abishai wrote: [quote=laphroaig]Plexi är för fjortisar ! 😉 He !
äkta glas ska det va! 😀
Ska du åka på lan med en gaffeltruck eller?
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
July 17, 2001
tb3030 wrote: Sitter här på jobbet och fördriver tiden med att glutta på lådmodifikationerna i galleriet... Jag har en fundering. Varför vill man såga sönder sitt chassi så att man ser innanmätet? i vissa fall kan det kanske vara lite läckert med en utsågad symbol el dyl med lite ljus bakom och så ni vet, men att ha en fönsterruta ála husvagn på sidan? Rätt fult i mitt tycke... Är det för att se när komponenterna tar eld eller har det någon annan funktion? :blink:
För att svara på din fråga tb3030 (och med risk för att få stryk),
kan jag väl svara att det är porr för nördar =)
1 Guest(s)