January 24, 2001
abishai wrote: just för tillfället skulle jag ha tagit en dator för 20000kr än en bil för 20000kr, kanske beror på att jag inte har nå körkort 😀
Vad tycker ni om denna svåra fråga då.
Ska man ta en bil för 30000 eller en dator för 30000, väljer man den ena så får man inte den andra....
Jag skulle fan ta datorn.... 😕
March 15, 2002
phunqe wrote: [quote=tb3030]Sitter här på jobbet och fördriver tiden med att glutta på lådmodifikationerna i galleriet... Jag har en fundering. Varför vill man såga sönder sitt chassi så att man ser innanmätet? i vissa fall kan det kanske vara lite läckert med en utsågad symbol el dyl med lite ljus bakom och så ni vet, men att ha en fönsterruta ála husvagn på sidan? Rätt fult i mitt tycke... Är det för att se när komponenterna tar eld eller har det någon annan funktion? :blink:
För att svara på din fråga tb3030 (och med risk för att få stryk),
kan jag väl svara att det är porr för nördar =)
LOL! va fan blir du kåt när du ser "innanmätet" på din dator???
August 19, 2001
Hercules 4500 TQ wrote: [quote=phunqe][quote=tb3030]Sitter här på jobbet och fördriver tiden med att glutta på lådmodifikationerna i galleriet... Jag har en fundering. Varför vill man såga sönder sitt chassi så att man ser innanmätet? i vissa fall kan det kanske vara lite läckert med en utsågad symbol el dyl med lite ljus bakom och så ni vet, men att ha en fönsterruta ála husvagn på sidan? Rätt fult i mitt tycke... Är det för att se när komponenterna tar eld eller har det någon annan funktion? :blink:
För att svara på din fråga tb3030 (och med risk för att få stryk),
kan jag väl svara att det är porr för nördar =)
LOL! va fan blir du kåt när du ser "innanmätet" på din dator???
Jag har plexi men jag håller mig till vanlig porr.
June 24, 2002
tb3030 wrote: [quote=hawkie]1)man har för mkt fritid
2)ser rätt snyggt ut om man använder neon eller uv
dvs.sprayar ner moderkortet med självlysande färg + uv-ljus
3)ja..det är som porr för nördar,men vad då? är det någon som sagt att porr är dåligt? 😉
porr är alltid dåligt.
så du säjer.....porr aeger alla
2 Guest(s)