December 2, 2007
jo jag har haft vista i kanske 2 månader nu och har ett 5.1 högtalarsystem. när jag hadde xp så funkade allt finnemang men när jag instalera vista så blev det 2.1 :(((. det kmr alltså bara ljud ur 2 högtalare och basen vilket suger. vet inget om mitt ljudkort men ja tycker de borde funka :(. nått råd??. Tacksam för svar 😀
December 2, 2007
Jalle64 wrote: Ja, men du kan väl skriva vad du har för grejer, skulle underlätta något i hästväg
jag har ett nytt antec nätagg 650 Watt/ ett Gainward Geforce 8600GT/ nått gammalt moderkort från intel ^^/intel pentium 4 3.2ghz /1gb ram och har inte en annin om vad jag har för ljudkort :S. jag får en del nya grejer till jul nu 😀 . en amd 6000+ / 4gb ram / nytt SLI moderkort / ett asus Geforce 8800GT TOP 512mb och ett nytt chassi
December 2, 2007
Jalle64 wrote: Dra hem det senaste Everest UE och kör, där kan du se vilka grejer du har i burken 😛 När du får reda på detta gå till hemsidan där kortets tillverkare finns, och ta hem nya drivisar 😛
Realtek ALC880(D) @ Intel 82801FB ICH6 - High Definition Audio Controller [B-1] PCI har jag vart ska jag gå?
1 Guest(s)