August 19, 2001
För det första du kan inte få bättre ljud än vad de e på en DivX film med DTS ljud (Dolby Digital Theater)... Men de beror ju helt på i vilken kvallitet filmen e gjord i för man kanju välja kvallitet när man gör en DivX DVD rip... Men de tar längre tid att göra en DivX film med bästa kvallitet...
Fattar ni vad jag har skrivit? 😕
January 8, 2001
On 2001-09-05 01:14, Kingen wrote:
ja precis DivX är bättre än VCD, vet inte vad ni har sett för VCD filmer som är av så bra kvallite? jag har då inte hittat någon än..
Har du nånsin sett en VCD film??? alltså en riktig VCD inte nåt rippat skit från nätet, dvs en köpt/hyrd/lånad/etc,etc VCDfilm "i orginalförpackning" de har en bildkvalitet som är bättre än de flesta divx filmer jag har sett(förutom de som är kodade fint och stort, på typ 2 skivor(i storlek) eller mer...)
June 3, 2001
On 2001-09-05 13:22, PaPPa wrote:
On 2001-09-05 01:14, Kingen wrote:
ja precis DivX är bättre än VCD, vet inte vad ni har sett för VCD filmer som är av så bra kvallite? jag har då inte hittat någon än..Har du nånsin sett en VCD film??? alltså en riktig VCD inte nåt rippat skit från nätet, dvs en köpt/hyrd/lånad/etc,etc VCDfilm "i orginalförpackning" de har en bildkvalitet som är bättre än de flesta divx filmer jag har sett(förutom de som är kodade fint och stort, på typ 2 skivor(i storlek) eller mer...)
Jag ser endast DVD eller DVDRip eftersom det är bäst kvallite, Om du nu ska köpa filmer varför inte köpa DVD då?
1 Guest(s)