January 6, 2006

Inte jag i alla fall, trodde den skulle vara några hundralappar billigare men verkar inte som det. Nu kan jag inte förstå varför man skulle vilja köpa den då en 7600 gt som presterar nästintill lika bra och kostar 2000 kr. Det enda man skulle kunna köpa den för det är om ATI sänker priserna eller att den går att låsa upp och överklocka så pass att den ett slår x1800xt.
March 9, 2006

Det där är kanske bara preliminära än så länge eftersom de bara papperslanserat den, hårdlanseringen kommer den 31:a. Bara vissa siter som fått testa kortet än så länge.
Vi får hoppas att de flesta datorbutikerna bara satt priset högt för att de inte har några i lager ännu.
Jag hoppas att kortet visar sig kunna låsa upp de 4 extra pipsen.
February 21, 2004

Gambit_2K wrote: Det där är kanske bara preliminära än så länge eftersom de bara papperslanserat den, hårdlanseringen kommer den 31:a. Bara vissa siter som fått testa kortet än så länge.
Vi får hoppas att de flesta datorbutikerna bara satt priset högt för att de inte har några i lager ännu.
och det visade sig vara sant!
February 19, 2006

joppe wrote: [quote=Gambit_2K]Det där är kanske bara preliminära än så länge eftersom de bara papperslanserat den, hårdlanseringen kommer den 31:a. Bara vissa siter som fått testa kortet än så länge.
Pipe öppningen på X1800GTO går väl bara på korten från HIS, inte andra korttillverkare. Och HIS kort brukar aldrig vara billiga.
June 7, 2005

DataNusse wrote: [quote=joppe][quote=Gambit_2K]Det där är kanske bara preliminära än så länge eftersom de bara papperslanserat den, hårdlanseringen kommer den 31:a. Bara vissa siter som fått testa kortet än så länge.
Pipe öppningen på X1800GTO går väl bara på korten från HIS, inte andra korttillverkare. Och HIS kort brukar aldrig vara billiga.
Och det vet du som testat alla X1800GTO varianter som finns
February 19, 2006

Unit01 wrote:
Och det vet du som testat alla X1800GTO varianter som finns
Nej. Men kanske för att det nämns inget om att andra X1800GTO går att öppna. Men förövrigt så vissade det sig att hela grejen var fejk.
http://www.ocworkbench.com/news.stm
http://www.rage3d.com/board/sh.....t=33851710
Man ska inte vara naiv och tro på allt som skrivs.
Och OT, nej 2800kr för X1800GTO är knappast prisvärt. För samma pris kan man köpa sig 7900GT.
1 Guest(s)