December 30, 2005
ÖRRÖRR
VAD? vilken är den senaste versionen av AGP? Jag skulle uppgradera mitt moderkord (Dögammalt: AK77 pro (AOpen))och i den uppgraderingen fanns det något med AGP 3.0. Om någon vet, vilken är den senaste uppgraderingen till mitt moderkort? Jag tror jag hittade en för länge sedan (två månader kanske), men just nu startar inte min andra dator (med moderkortet AK77 pro) så jag vet inte vad versionen/filen HÄTTE!!!!!!!!!!!!!!
Den startar inte för att GeForce FX 5700 nog behöver de senaste drivrtinerna till moderkortet. Vad använder GeForce FX 5700 för AGP-version?
Fråga gärna om jag har de senaste drivrutinerna til mitt graffekort (som alla andra gör) .
December 30, 2005
Dinos wrote: AGP 3.0 (8X) är senaste och sista.
FX5700 använder AGP 8X.
I BIOSen står det bara AGP 4X. Går FX 5700 att köra med mitt moderkort då? (FX 5700 är från ASUS och i manualen om hur man sätter dit den står det att FX 5700 körs på en 4X port! Vardör säger ni olika saker då?
December 5, 2001
-8-DEAMON-8- wrote: ÖRRÖRR
VAD? vilken är den senaste versionen av AGP? Jag skulle uppgradera mitt moderkord (Dögammalt: AK77 pro (AOpen))och i den uppgraderingen fanns det något med AGP 3.0. Om någon vet, vilken är den senaste uppgraderingen till mitt moderkort? Jag tror jag hittade en för länge sedan (två månader kanske), men just nu startar inte min andra dator (med moderkortet AK77 pro) så jag vet inte vad versionen/filen HÄTTE!!!!!!!!!!!!!!
Den startar inte för att GeForce FX 5700 nog behöver de senaste drivrtinerna till moderkortet. Vad använder GeForce FX 5700 för AGP-version?
Fråga gärna om jag har de senaste drivrutinerna til mitt graffekort (som alla andra gör) .
Du behöver inga drivrutiner för att den ska starta.
December 30, 2005
Sardaukar wrote:
Du behöver inga drivrutiner för att den ska starta.
Jag utryckte mig fel. JAg menar: den startar och så hänger sig datorn under "Windows XP skylten" eller så hänger den sig när man ska logga in eller om man nu har kommit in i datan, när man ska köra något som har med DirectDraw(EX. säkerhetscenter).
1 Guest(s)