October 22, 2003
Hej!
3 ringde mig idag, och tydligen så går mitt abonnemang ut i Februari.
Så jag får ta och bestämma mig för vilken mobil jag vill ha, känner mig lite osäker. 🙄
Så nu till frågan, vilken skall man välja? Det är tre stycken jag kikat in mig på lite.
*Sony Ericsson K850i
*Sony Ericsson P1
*Nokia N95
Någon som har några synpunkter på dessa telefoner, eller nån att rekommendera? 😀
Mvh
Fractal Design XL | Gigabyte Z68XP-UD3P | i5 2500K | 8GB DDR3 | Corsair Force 3 120GB | HD6950 2GB | 6TB
July 28, 2003
Inte nokia iaf!
Sen kommer du använda alla funktioner som p1:an har?
Jag rekomenderar 850 köpte den förra veckan och är nöjd. Enda grejen är att den kan känna seg ibland, Men det kanske kommer en update för det. Vem vet..
Men sen så har nokian säkert bra kamerna men den saknar riktigt blixt. Så då kan du glömma bra bilder ifall du inte är ute i solen varje gång och fotar.
September 5, 2001
Vad ska du ha den till förutom ringa etc.? De 2 sistnämnda är väll lite mer PDA stuk. Nokian och 850:n har ju de klart bästa kamerorna.
Behöver du inte alla funktioner som P1 & N95 har skulle jag statsa på K850 bra kamera i ett hyfsat nätt format.
P1:an må vara mindre än sina föregångare men påtok för klumpig för min smak (W880i smaken 😛 )
October 22, 2003
Hehe, de är väll sant. Det jag hade tänkt mig är lite mer media grej. Den Nokian har 8GB enligt tre's hemsida. Kanske schysst för att kika film osv? Tycker om när det är en schysst kamera med. 🙂
Fractal Design XL | Gigabyte Z68XP-UD3P | i5 2500K | 8GB DDR3 | Corsair Force 3 120GB | HD6950 2GB | 6TB
December 17, 2007
Två på jobbet använder N95 som plattform för olika projekt. Båda tycker att N95 är en riktigt bra telefon bortsett från att den känns väldigt plastig och att man måste ta med sig laddare även om man bara ska till jobbet :/
Det verkar som att du är begränsad av telefoner som 3 erbjuder? Om inte det är fallet tycker jag nog att du ska försöka få tag i en iphone. Om man känner någon som har vägarna förbi staterna så kan man ju be dom köpa med sig en. Jag köpte en när jag var där i somras. Iofs har jag aldrig varit mycket för häftiga telefoner, men min mp3-spelare gick sönder på flyget och min gamla nalle sjöng på sista versen (dessutom hade den en linjär nätdel som inte gav tillräckligt med utspänning när man anslöt den till 110v nätet). Jag var där med massa apple-fanboys oxå som tyckte att jag absolut skulle köpa den så det gjorde jag. Utan att ha haft några större förväntningar på den är jag faktiskt grymt imponerad av den, framförallt att den är väldigt lättanvänd och att det faktum att den är liten känns inte som ett hinder när man surfar eller gör sånna saker.
Lycka till med ditt val
//Johan
October 22, 2003
Det blev en N95, och jag är änsålänge sjukt nöjd med den. Haft den i circa 1 månad nu. Riktigt schysst bild när man kolla film. Batteri tiden är inte den bästa men funkar utmärkt för mig.
Mvh
1 Guest(s)