September 11, 2005
Ska ge min kusin en musmatta i julklapp.har kollat lite på olika recensioner och kommit fram till att steelpad S&S verkar bra. Har även läst att Razer axactmat ska vara minst lika bra om inte bättre.
Vilken är bäst?
Han har/ kommer få en razer diamondback om det spelar någon roll...
tacksam för hjälp
🙂
August 13, 2004
Efter min bror har köpt en Razer Diamondback och en eXact-mat kan jag konstatera att den inte alls funkar så bra med razer-mössen. Skrapigt som bara den. ](*,)
Nej, han använder sin 2½ år gamla fUnc 1030 istället, funkar betydligt bättre 😮 . Jag har också en gammal func btw, håller i alla väder!
September 17, 2003
Jag rekommenderar en Qpad. Dom är riktigt härliga enligt mig. Mycket bättre än fUnc till och med.
Hade en fUnc 1030 förut men sedan när jag köpte BF2 från webhallen fick jag med en Qpad BF2 special edition (trycket e fult som stryk visserligen) och den är mycket bättre.
Större, mycket mjukare och skönare att använda, bättre glid, inga irriterande ljud när man drar musen (det hatade jag med fUnc), ligger helt still på skrivbordet vid alla tillfällen. Jag tycker att allt är bättre med den faktiskt. Skulle aldrig kunna gå tillbaka till min gamla fUnc som nu bara ligger o skräpar.
I början kändes det visserligen otroligt ovant och jag fick sänka sensen för att kunna använda den. Men kung är den verkligen... 🙂
Oj kanske ska nämna att jag har en Razor Diamondback också...
1 Guest(s)