April 29, 2004
vilken nättagg psu klara best av strees ström stabila späningar .
läst om ocz är inte så bra , har en själv ocz 520 watt droppar cup volt Håller med detta test att ocz klara inte av klockade dator all fall min,
ska köppa mig en ny nättagg . måst välja rätt denna gång . ska kunna klocka min nya dator, få den stabilare .
har läst mågonstans om Hiper Nätaggregat ,har för korta sladar .
kommer köppa en stor chassi , där man behöver längre sladar
Jag märkt på ocz 520 nästan att mina sladat räcker till hårdiskarna , räcker, nästan inte ,
ska köppa minst ett chassi är halv meter högt .
fudera på tagen , om denna har långa sladar ?
Om någon har köppt den , Är den stabil klara tunga belstningar för klockade amd dator , . Jag ska verkligen klocka högt på dubbel prossor ,
kräver väldigt mycket kavlitet pålitilighet , vart välidgt miss njöd med ocz 520 .
Tagan PSU ATX 580W Easycon, TG580-U15, Cable install, 20/24pin
http://www.komplett.se/k/ki.as.....38;cks=PRL
June 7, 2005
October 23, 2002
February 17, 2004
Gabor wrote: läst om ocz är inte så bra , har en själv ocz 520 watt droppar cup volt Håller med detta test att ocz klara inte av klockade dator all fall min,
Hmm ett av de bästa aggen, funderar på ett själv. Någon som kan intyga att det han säger stämmer? Har för mig det fick 9,5/10 i en recension på NH el Sweclockers.
/Dani
April 29, 2004
ja har inte kunnat klocka stabil med ocz 520 watt ser vilken dator jag har med jag har använt de rätta tänka bara bios inställningar för enbart sockel 478 kanske beror på att sockel 478 dra mycket mer ström . amd är mycket mer stabilare pålitligare kanske fungera bättre till amd ,
där för jag ska bytta system ,
man får ingen bra stabil dator av sockel 478 klocka ,
amd ger lägre värme tryck , lättare klocka huvdetaget
efter som aldrig haft ocz med amd ,
är inte njöd med sockel 478 med ocz ,kan beror på systemet , i för sig , felet sitter nog inte i mina inställningar i bios ,
1 Guest(s)