October 31, 2001
Min fru fått ett data erbjudande via jobbet .
så vilken låda vi ska ha är klart men , vilekn skärm är trubblet .
Har att välja mella nen LG 19" tft med 8ms responstid och en 23" widescreen skärm från diboss , denna skärm har skart ingånganr och dyligt nästan som en tv.den har även en responstid på 8ms pris skillnaden är c:a en 100 lapp i månaden i 3 år .vilkent hade ni tagit
December 2, 2004
Relaxia wrote: Om det är värt 3600:- extra så skulle jag satsat på den större.
hmmm, han frågar om det e värt att lägga 3600 extra på en annan skärm, och du svarar: ja, om det e värt pengarna så gör det!
...förlåt men jag tyckte bara det var så lustigt svarat no offence
September 12, 2005
Du får helt enkelt se till dina behov, behöver du 23" skärmen? Antagligen inte. Är den tuff? Ja. Vad tänker du använda burken till? Jag resonerade lite med mig själv och kom fram till följande...
skall det tittas på film - 23"
skall det surfas och arbetas på - spelar ingen roll
skall det spelas på den - 19"! Att jag säger det beror på att rätt få spel (i dagsläget) stöder de lite udda upplösningar skärmen trivs med, vilket gör att det ser minst sagt skadat ut. 😀 Dock blir det allt vanligare och vanligare 😉
Om jag får bestämma - 23"
February 16, 2005
personligen har jag inte spelat på en 23"are men polaren testade just en hp 23" med 16ms, inga eftersläpningar och underbar spelkänsla beskrev han det som, gör du som jag å tittar mycket på film å sånnt på datorn så tycker jag defenetivt att du ska satsa på 23", om ekonomin tillåter så ser jag ingen mening med att köpa den mindre
lycka till
September 15, 2002
Observera det han pratar om är en 23" LCD-TV alltså ingen vanlig TFT så som Dell 2405fpw, Hp 2335 och Samsung 242mp.
(Om inte jag missförstår helt)
TFT Displayerna är datorskärmar med en upplösningar på 1920x1200 den han var sugen på har 1280x768 och anpassad för film och tv.
Jag är dock inte säker på detta då jag inte vet säkert vilken variant av DiBoss skärm han syftar på men hittar bara en och den verkar vara en lcd-tv och det faktum att vi hade diboss som hem pc nyligen och då fanns liknande alternativ. Tror faktiskt inte Diboss gör "datorskärmar".
1 Guest(s)