November 4, 2001
Jag har kållat runt och jag tycker dom från Chieftec värkar bra men jag vet inte!!! Jag vill ha en Full Tower av något slag så man får plats med lite saker!!!
Men om ni vet någon bätre tillverkare eller om ni själva har erfarenheter om brister och fördelar med vissa chassin så kan ni la skriva till mig!?!?!?!?!?!
Chieftec Hemsida:
http://www.chieftec.com/produc.....oducts.htm
November 4, 2001
November 23, 2001
Jag rekomenderar Cheiftec Dragon DA-01B-D.
Stor å bra låda, lätt att skruva i, många kluriga lösningar. chassiefläktarna sitter t.ex utan skruvar med nån slags plastclips, mycket behändigt.
Fastsättningen av 5,25" enheter var lite klurig innan man fattade det, plastgrejjer man skruvade fast på cd:n och som sedan trycktes på plats bara, ganska fiffigt kontruerat om man säger så.! Dessutom är juh svart en ond färg 😀
July 14, 2001
On 2001-11-27 10:50, evild0ro wrote:
Jag rekomenderar Cheiftec Dragon DA-01B-D.
Stor å bra låda, lätt att skruva i, många kluriga lösningar. chassiefläktarna sitter t.ex utan skruvar med nån slags plastclips, mycket behändigt.
Fastsättningen av 5,25" enheter var lite klurig innan man fattade det, plastgrejjer man skruvade fast på cd:n och som sedan trycktes på plats bara, ganska fiffigt kontruerat om man säger så.! Dessutom är juh svart en ond färg 😀
kluriga lösningar är för mig en dålig sak,, 😛 😛
hahah
September 21, 2001
September 13, 2001
On 2001-11-27 15:16, Neon wrote:
Jag tycker att du ska kolla på lådan Addtronic 7896 på Datorbutiken. Den är stor och lätt meckad. Om du vill plugga in flera fläktar är inte det något problem
annars är InWin Q700 ett bra alternativ.
Va har dom fått in den igen, skit oxå det var ju den jag ville ha från början.
Jag köpte en chieftek istället och är iofs jätte nöjd, men ändå. 🙁
November 4, 2001
1 Guest(s)