Nä det är det inte! Även om priserna kan ha mycket med kortets kvalité och kanske extra tillbehör att göra så kan det även bara vara rena prispremier för ett känt varumärke.. så det gäller att vara uppmärksam och se vad man igentligen vill ha och behöver!
Tekniknörd som gillar att träna.
Ja Elsa kortet verkar vara ett mycket bra kort! Det är ju med i Tomshardwares GeForce3 roundup.. förhoppningsvis kommer det snart på NH också!
May 28, 2001
On 2001-07-12 11:34, Azh wrote:
Köp ett Asus 8200 deluxehelt klart pengarna
man får ju med spel/3d glasögon och så har det ju tv in och ut tror jagannars kan du ju köpa det billigaste ingen större prestanda skillnad på dom
Nja, köper man ett sånt kort så är det just för kortet man köper det. 3D glasögonen suger ju stenhårt, de är skitkassa. En kompis till mig har sådana och jag måste säga att betala extra för det är en dålig affär. Det är bättre att köpa ett "straight" GeForce 3 då (itne deluxe alltså) så att man får det man vill ha o slipper all annan skit
July 9, 2001
Hur funkar elsa kortet ihopp med en amd duron 900@1000Mhz 512Mb 20Gb! Läste att korten presterar olika om de sitter i en Intel eller Amd burk,
December 20, 2000
May 17, 2001
On 2001-07-12 12:20, zEr0-1 wrote:
On 2001-07-12 11:34, Azh wrote:
Köp ett Asus 8200 deluxehelt klart pengarna
man får ju med spel/3d glasögon och så har det ju tv in och ut tror jagannars kan du ju köpa det billigaste ingen större prestanda skillnad på dom
Nja, köper man ett sånt kort så är det just för kortet man köper det. 3D glasögonen suger ju stenhårt, de är skitkassa. En kompis till mig har sådana och jag måste säga att betala extra för det är en dålig affär. Det är bättre att köpa ett "straight" GeForce 3 då (itne deluxe alltså) så att man får det man vill ha o slipper all annan skit
vad säger du?? Dom är ju skitcoola, har du testat dom i tetris lr? Jag, polacken och perra pung säger bara att dom knäcker på helikopterdemot i 3dmark 2000, man vill bara sträcka sig fram och röra helikoptern, jag visste inte hur dom funkade när jag fick dem, nu vet jag. Jag är nöjd med deras funktion, men använder dom inte när jag spelar.
April 1, 2001
Helst skulle man köpa en byggsats utan kopplings scheman eller nåt och sätta ihop hela kortet själv 😛 det är ju mesigt med en massa tillbehör, skivor o skit...
[ Detta Inlägg ändrades av: Iceman den 2001-07-15 03:12 ]
Jag, polacken och perra pung säger bara att dom knäcker på helikopterdemot i 3dmark 2000, man vill bara sträcka sig fram och röra helikoptern, jag visste inte hur dom funkade när jag fick dem, nu vet jag. Jag är nöjd med deras funktion, men använder dom inte när jag spelar.
Det är också det coolaste jag har upplevt med mina 3D glasögon! Jag har ett V7700 Deluxe! Det är också rätt fräckt i Need For Speed: Porchse 2000..
Elsa kortet finns på t.ex Sbs Data!
1 Guest(s)