August 9, 2001
August 8, 2001
Asus såklart, köp delux varianten
Nej men det e inte så stor skillnad mellan dom större kort tillverkarnas kort.
- 2* nätverkskort (netgear)
- Addtronics 7896A, 250cfm, Win2k
[ Detta Inlägg ändrades av: Fiskpinnen den 2001-08-09 21:41 ]
Ja om inte priset är något större hinder så ligger Asus V8200 Deluxe mycket bra till! Där får du en hel del extra grejer med på kortet också
Tekniknörd som gillar att träna.
August 9, 2001
August 9, 2001
Jo det blir ju lite bättre kvalité med ett TV-in kort men då kostar det en hel del extra också. Till Deluxe korten får man lite mer än en låda full med luft..
ASUS Custom Drivers, Sacrifice, Messiah, StarTrek - New Worlds, VideoLive Mail 4, ASUSDVD 2000, Ulead VideoStudio 4.0 SE.
Det är vad man får till och det är värt ett par kronor kan jag säga.
August 9, 2001
Ja jag har ett V7700 Deluxe som jag har varit väldigt nöjd med under den tid jag har haft kortet. Ett annat STORT plus i min bok är att Asus kortet har monteringshål för vattenkylning på ram minnet!
March 4, 2001
On 2001-08-10 18:38, Anton wrote:
Jo det blir ju lite bättre kvalité med ett TV-in kort men då kostar det en hel del extra också. Till Deluxe korten får man lite mer än en låda full med luft..
ASUS Custom Drivers, Sacrifice, Messiah, StarTrek - New Worlds, VideoLive Mail 4, ASUSDVD 2000, Ulead VideoStudio 4.0 SE.
Det är vad man får till och det är värt ett par kronor kan jag säga.
Ett par kronor?
Ja det är ett av de fetaste mjukvaru paketen som kommer till ett GeForce3 kort. Jag menar att det är värt de extra pengarna när man vet vad man får till!
March 4, 2001
On 2001-08-10 20:03, Anton wrote:
Ja det är ett av de fetaste mjukvaru paketen som kommer till ett GeForce3 kort. Jag menar att det är värt de extra pengarna när man vet vad man får till!
Just det! Nu kom jag på det! Alltså varför du är så intresserad av mjukvaran som följer med....du har ju modem! 😛 😛
Nu ska vi inte vara sånna.. 😀
Det är alltid trevligt att få lite extra prylar till korten.
Sen är det alltid najs med Asus smart doctor för att kolla tempen på minnet och coren..
March 4, 2001
On 2001-08-10 20:23, Anton wrote:
Nu ska vi inte vara sånna.. 😀
Det är alltid trevligt att få lite extra prylar till korten.
Sen är det alltid najs med Asus smart doctor för att kolla tempen på minnet och coren..
Jo det är trevligt med smart doctor men det har inget med deluxe att göra
August 9, 2001
August 9, 2001
2 Guest(s)