Har nästan bestämt mej för det kortet nu, men hur fungerar det med Abit KG7-RAID?
Jo men det kan jag nästan lova dig att det kommer funka alldeles utmärkt med den konfigurationen!
Tekniknörd som gillar att träna.
August 9, 2001
March 4, 2001
On 2001-08-10 22:00, Anton wrote:
Har nästan bestämt mej för det kortet nu, men hur fungerar det med Abit KG7-RAID?
Jo men det kan jag nästan lova dig att det kommer funka alldeles utmärkt med den konfigurationen!
Det kan jag också göra, det borde inte vara några som helst problem.
Meeen, blir det några problem så vet du ju vem som nästan lovade först
June 8, 2001
har ett asus v8200 delux
och kan bara säga att jag är skit nöjd med kortat.
fungerar hur bra som helst o kolla på tv om man vill det,
sen går det att klocka det bra med, har märkt att graffe kortet ger mer på dom högre upplösningarna en andra kort ger.
kompisarnas kort ger mer i dom lägre upplösningarna sen har man sett det på clock tester så jag kan bara säga att jag är skit nöjd med mitt kort. 😀
mvh, lill/penis?
July 19, 2001
GEFORCE3 MORPHEUS! D e grejer d... kolla in tweak 3d´s hemsida o recencionen http://www.tweak3d.net
har ett asus v8200 delux
och kan bara säga att jag är skit nöjd med kortat.
fungerar hur bra som helst o kolla på tv om man vill det,
sen går det att klocka det bra med, har märkt att graffe kortet ger mer på dom högre upplösningarna en andra kort ger.
kompisarnas kort ger mer i dom lägre upplösningarna sen har man sett det på clock tester så jag kan bara säga att jag är skit nöjd med mitt kort.mvh, lill/penis?
Ja men du verkar verkligen har fått ett guldkort lill/penis!
Det hade jag inte tackat nej till kan jag säga!
August 9, 2001
Har varit och hört efter lite priser till min nya dator nu. Hans leverantör tar inte in V8200 kortet så om jag ska ha det blir det lite dyrare. Han rekomenderade istället ett Gainward GF3 Golden *ser ut som ett S här* med video in och ut.
Någon som vet vad det är för kort?
Ja Gainward gör mycket bra grafikkort och deras "Golden Sample" kort är mycket trevliga då de oftast går att klocka mer en andra tillverkares GF3 kort.
Finns recension här!
[ Detta Inlägg ändrades av: Anton den 2001-08-16 17:33 ]
1 Guest(s)