August 6, 2001
Har en AMD Duron800, 128 mb minne, GeForce 2 MX, och ett Epox 8KTA3-kort
Nuvarande inställningar är:
Vcore = 1.6
Vagp = 1.5
Vio = 3.4
Är det någon som har tips på ändringar? Kör oklockat...Kör w2k och det är sååå instabilt. Fattar inte vad det kan vara. Växlingsfilen är 192 Mb, är det ok?
Ge mig tips!!! Pliiiis!!!!
July 29, 2005
June 14, 2001
Jag har oxå ett instabilt win2k men mitt problem är att den henger sig typ vartionde minut.
Men om jag har Tex winamp igång så fortsetter musiken att rulla men jag kan inte röra musen.
Och det kan inte vara minett för jag har 256 mb ram ett anta gig ledigt på c: osv
Vill hjäna ha hjälp!!!
August 7, 2001
On 2001-09-03 17:39, FaZe wrote:
Jag har oxå ett instabilt win2k men mitt problem är att den henger sig typ vartionde minut.
Men om jag har Tex winamp igång så fortsetter musiken att rulla men jag kan inte röra musen.
Och det kan inte vara minett för jag har 256 mb ram ett anta gig ledigt på c: osv
Vill hjäna ha hjälp!!!
Har samma problem, men jag har upptäckt att cpu usage stiger till 100% när det hänger sig
🙁
September 7, 2001
Jag hade Riva TNT 2 Ultra. Om jag hade dom senaste drivisarna så hängde sig Win2k (musen bara stanna), om jag däremot använde Win2ks inbyggda drivisar som suger pung så funka allt. Det är mycket mystiskt. Eftersom det kortet suger så byte jag yill GeForce 2 MX nu funkar allt perfekt. ^_^
1 Guest(s)