November 10, 2001
Ja, faktiskt. Det blir så ibland, datorn startar av sig själv och faktiskt enbart när det ringer. Jag har bara ett 33.6 standardmodem kopplat till burken. Är det fler som haft detta fel eller vad man nu ska kalla det. Jag är för övrigt riktigt stolt över detta skumma system till "dator" jag lyckats koppla ihop. (den fungerar alldeles utmärkt* frånsett detta.)
*så utmärkt det kan bli när man släpper någonting från Microsoft nära hårddisken.
November 10, 2001
Om jag visste det så skulle jag väl bli helgonförklarad eller nåt. Det där modemet har ju visserligen varit med om en del, t.ex kan det tydligen ladda hem i 10.6 kb/s vilket jag mycket väl vet är omöjligt. Detta är inte heller en engångsföreteelse. (hastigheten går inte ens ner i slutet och står och drygar som jag sett hos en massa andra.) Äh, jag är glad så länge det funkar med nedladdningen, ingenting att klaga över där.
July 21, 2001
Jag skulle vilja ha ett progg som man kan ställa in hur det ska ringa för att knäppa på datorn tex. 3signaler vänta mellan 5 - 20s o tex. 5till. . :! Nån som vet om det finns nått sånt? eller e det kört?! [kan ju iåförsig inte gå . om datorn e avslagen men 😀 😀 :grin:]
1 Guest(s)