August 19, 2001
April 5, 2001
F-n vad ni alltid skrämmer upp mig. Har en 75GXP 30,7GB nu, och funderade på att köpa en till disk. Men efter att alla klagat på IBM diskarna, så vågade jag inte köpa en. Istället blev det en WD 80Gb 7200rpm, som troligtvis kommer idag. Men då får man läsa att även dom havererar. 🙁
Jag har funderat mkt på alla diskhaverier som nämnts i forumet. Kan dessa ha något att göra med era överklockningar?
Själv känner jag några stycken som har 75GXP diskar och ingen har gått sönder. (och ingen fsb klockar heller)
June 28, 2001
Tycker nog att det verkar som om IBM får väldigt mycket mera skit än dom igenligen förtjänar! Bara för att deras 46:or inte var så himmla stabila så betyder det inte att alla hd:ar från IBM suger! Tycker tex att deras nya 60 GXP fungerar prima.... min burk välte från ett fönster ner i backen under ett trevligt 3DMarks 2001 test när den höll på att ladda! Inga felaktiga sektorer, det tycker jag är fett!
September 3, 2001
Kan be alla att kolla på http://www.tomshardware.com där de testar de lite större diskarna.
MVH Kling som har upptäckt att det fungerar att RAIDa ett gammalt A7V.
1 Guest(s)