May 16, 2002
Halloj.. jo jag har lite problem.. jag har XP och delar ut internet genom en inbyggd hub i min dator. Jag har Telias ADSL. Alltså Problemet är att jag kan dela ut så länge inte datorn händer sig. Om den gör de och jag startar om på de grymma sättet så försvinner alla inställningar om internet utdelning ? vad är problemet.? kan de lösas ?
Snälla hjälp om ni kan lr har en lösning.
MVH Marcus Dahlin @lse
April 1, 2001
Jag vet inte hur du bär dig åt för att dela internetanslutningen genom en hubb iofs...
Varför inte använda den inbyggda internet delningen i XP? (guide)
Självklart fungerar inte internet för klienterna om datorn med uppkopplingen startas om...
May 9, 2001
Fel och fel. När du startar om datorn så kan du se att det står Saving your settings när datorn håller på att stänga ner. Om du precis gjort en inställning så är de kvar medans datorn är igång. Skulle datorn hänga sig innan du startat om den så går den automatiskt till de inställningar du hade tidigare eftersom de nya inställningarna inte "sparats" ännu. Jag tar för vana att när jag installerat en del program och gjort en del inställningar så startar jag om datorn. Då vet jag att de nya registerinställningarna är sparade och har lästs in korekt från början.
1 Guest(s)