July 3, 2002
läste på dataparadiset.com nyss:
"OBS! OBS! OBS! ASUS har idag stora kvalitetsproblem med detta kort som är ostabilt & har värmeproblem etc. Det löses inte med Biosuppgradering el. annat! Vi (& många med oss) rekommenderar inte A7V333 idag! "
men...har ni stora problem med era moderkort? har inte hunnit plocka ihop min dator men blev rejält oroad! har inte läst om nån som tycker det här kortet är ostabilt...men jag kan ju ha missat nåt 🙁
May 16, 2001
Jag fick mitt nyligen och det är inga som helst problem, se till att uppdatera bioset till senaste (men inte med det inbyggda Asus LiveUpdate, då fick jag inte den senaste versionen). Temp-mätaren visar nu rätt temperatur med senaste versionen, en sänkning på ca. 10grader jämfört med original-Bios.
January 3, 2001
Jag har haft mitt kort i lite mer än en månad och än har jag inte ens haft en tendens till problem. Datorn har aldrig hängt sig, har aldrig haft några andra problem heller. Vet inte om jag har haft tur men jag tror inte kortet är känt för att vara instabilt i alla fall.
July 19, 2002
precis... jag har också A7V333 och jag har inte märkt några problem alls, det är bara att se till att man har senaste bios. Uppdateringen gjorde att min temp mätare visade ca 10C mindre. :snurr:
|AMD AthlonXP 2100+@1870MHz|Samsung 512Mb PC2700|GF4 TI4400@315/670|
]3Dmark: 12772[
1 Guest(s)