April 29, 2004
x-fi soruand högtalare 1000 kr vilka märken är bra kavlit ger bra för data spel .
har redan värsta sourand i vardags rumet
ska det till datorn i köket när vill få ut mer rum känsla för data spel
kollad runt läst lite på http://se.pricerunner.com/
många biliga runt 600 som inte verkara vara så bra pc högtalare sorand paket
January 13, 2004
Om du ska köpa för en 1000 kr eller under så titta på:
Creative Inspire T6100 5.1 eller Logitech X-540 5.1 / 70 W RMS.
Men att köpa sådant skräp när du har ett är X-fi kort är bara synd.
Köp ett Logitech Z-5400 / 5.1 310W THX för under 2000 kr eller ett par bra KOSS lurar.
Jag har ett Logitech Z-5300 hemma och jag får ändå köra med mina KOSS lurar på kvällen/natten annar blir mina grannar gala. Basen dukar bra genom betongen 🙂 Ett mycket bra system
Men jag tycker det funkar grymt med Surround funktion i X-fi korten för headphons. Tänker inte äns att jag har dom på mig, mer än när jag försöker springa på toa med dem på mig.
April 29, 2004
5.1 minsta storleken , höll på säga .
kan nog sträck mig melan 1000 till 2000 kr , kollad runt lite i dag .
såg lite nya gerjor på elgiganten 1500 kr , ,
kanske nog handla påonoff ,
de ta in nya 5.1 system runt 2000 kr till datorn ,
ja funderda ett tag på 3999 kr z5000 logitek har förstor basa läst om den var för kraftbas fast den satt på den lägast för spela ,
Jag hade nog tänk mig en svagare basa men
Klara rent ljud som viktigaste , så är inte basen kanske det viktigaste för mig , bruka tala i mikrofon headst . läst om visa suraond är smär kavlite på ljud när man hör nån prata ,
kvalitet som inte kostar kanske 8000 kr som har till vardags rumet
ja bruka spela på natten , där för ja är i köket . slippa vägen mot sovrumet när tanten ska zzz
jag har vardagsrumet med samma väg som sovrumet , 32 tum tve , dts 5.1 sourand med förstärkare ,
-----------------------------
håll er i min gamla ljud anledning som har till dator dolby surround pro logic
jätte gammal , eastern model da 9100 , ett av märken när det var nytt på markanden , med sourand minst 7 år gammal , mest stero surond enda kan få ut nu i köket ,
kan bara ta in ljud genom en slad ett utag ,
Dena ljudenhet är inte anpassad för utnytja ljudkrot alla utgångar som center bak ljud , allt dära går genom en bas,med en slad .
--------
den är hela , bra front ljud , så men vill ha bättre bak ljud , klen bas ,
inte den bästa inte den smästa , bättre rum känsla . hör mer sklinda på skjuten i höger sidan , får ett skott i miten ,
1 Guest(s)