December 6, 2006
Ja, man är då inne på ett Xbox 360 och tänkte då höra vilken av alla sorter ( Premium och allt vad dom heter ) som man tjänar mest pengar på att köpa ?
Jag läste någonstans att det kommit ut en ny "rev." av Xbox 360 som ska innebära att den går tystare och kyler bättre - Hur vet man i affären att just denna Xbox 360 är en sådan rev. ?
Tar gärna emot all annan information om Xbox 360
December 31, 2001
EliXyR wrote: De med premiums med HDMI har int den osså 65nm cpun?
Nej det har dom inte, det är bara några få av halo boxarna som har 65nm processor.
Men det spelar ingen roll ska du se, vad jag har hört så är det grafik delen på boxarna som ger sig först på grund av värme.
Köpte en halo box men fick inte en med 65nm processor, men funkar fin fint ändå 🙂
December 31, 2001
Poontus wrote: vad jag har hört så var dom första Elite med den gamla processorn men Elite är slut nu och när den kommer in i lager igen så är det med den nya processorn (källa: arbetskamrat så kan inte garantera något) det som EliXyR låter som att det kan stämma bra det med.
Det är dock inte bekräftat något exat releasdatum vad jag har hört för den nya processorn.
Det är inte någon som nämnt det på xbox forum heller så betvivlar det förens jag får "riktig" info om det hela.
Men det sägs någon gång i början av nästa år eller december detta.
2 Guest(s)