January 20, 2003
Som rubrik, denna kombination verkar inte fungera alls.
Har 2st trådlösa kontroller och ingen av dem verkar fungera med uppladdningsbara batterier, har testat GP Powercells och några noname-batterier, inget liv i kontrollern.
Jämfört med vanliga batterier så ser jag ingen fysisk skillnad på dessa så kan inte förstå varför de inte fungerar.
Uppladdningsbara battery-packs som man kan köpa använder vanliga NiMh batterier.
Någon som har en lösning på hur man kan använda dem, vanliga batterier blir dyrt i längden 🙂
Naturligtvis har jag testat batterierna i andra enheter och de fungerar felfritt.
January 20, 2003
Fackamato wrote: Skumt, säker på att batteripolerna verkligen ser likadana ut? Har inte laddningsbara batterier en större/mindre pluspol så att det inte funkar med vissa devices, har för mig det.
Skiljer ytterst lite, är också en fjäder i ena änden i batterihållaren den ser till att batterierna får kontakt.
November 30, 2006
Fackamato wrote: Skumt, säker på att batteripolerna verkligen ser likadana ut? Har inte laddningsbara batterier en större/mindre pluspol så att det inte funkar med vissa devices, har för mig det.
jo de stämmer, har hönt att man kan "skala" bort typ plast eller något på de uppladdingsbara så ska de fungera..
har kör GP till mina wiikontroller, batteriet har lägre volt men det fungerar kalas! 😀
varar sjukt länge
1 Guest(s)