October 20, 2001
Funderar som sagt på ett 4890 eller 4870, undrar dock lite över just 2x 6-pin molex. Mitt nätagg har bara en, har sökt i trådar och läst att det går att köra bara med en men för att använda båda, räcker det då att köpa till en 2x4pin molex till 1x6pin som denna http://www.komplett.se/k/ki.as.....sku=376200 ?
February 19, 2006
Skulle tro det om du kollar på kompletts packeterbjudande http://www.komplett.se/k/ki.as.....sku=332714. Jag vet inte man har antagit att det skall fungera så:) Skall nog också göra så nämligen:)
October 20, 2001
Verkar ju så efter deras paket att det ska funka bra men samtidigt som jag läst på NH att det ska vara till för att avlasta och inte bränna så har man två. Tror nog det blir adaptern.
De var ju det med användningsområde då, vet inte riktigt om jag skulle behöva ett 5850 eller nyare. Just nu känns 4890 väldigt bra för att jag vill slippa uppgradera på ett tag och om jag nu skulle så kanske ett till av samma skulle göra det "lilla" extra men som mest i ett halvår framåt kommer det nog bara bli Aion som kommer att spelas...
April 24, 2007
Vecna wrote: Verkar ju så efter deras paket att det ska funka bra men samtidigt som jag läst på NH att det ska vara till för att avlasta och inte bränna så har man två. Tror nog det blir adaptern.
De var ju det med användningsområde då, vet inte riktigt om jag skulle behöva ett 5850 eller nyare. Just nu känns 4890 väldigt bra för att jag vill slippa uppgradera på ett tag och om jag nu skulle så kanske ett till av samma skulle göra det "lilla" extra men som mest i ett halvår framåt kommer det nog bara bli Aion som kommer att spelas...
Fast du förlorar inget på att vänta på 5870 och 5850. :bok:
October 20, 2001
Poontus wrote: priserna brukar väl sjunka på dom gamla modellerna när det släpps nya? så det finns pengar att spara.
Det brukar ju regleras efterhand men vid lansering? Känns som en månad eller två eller mer, rean efter nyår brukar ju vara bra, nää jag tror jag ska ta en tugga i äpplet så får vi se om det är surt eller alldeles moget 😮
Hinner jag få hem det tills head-start på söndag då det ska spelas en del 😛
Testar 4890 och en adapter kabel. 1943:- inkl. frakt, bara att vänta nu då.
1 Guest(s)