November 29, 2007
Tjena alla!
Tänkte bara droppa ett mess och introducera XFX Scandinavia!
I och med detta drar vi igång en liten tävling under december (fram till julafton).
Vi har vinster varje dag i tävlingen och det är defintivt värt att vara med att tävla (krävs bara registrering).
Kolla http://www.xfxforce.se/welcome.html - tävlingen börjar den första december.
Är det något ni undrar över är det bara att dra iväg ett mail till [email]forum@xfxforce.se[/email] så svarar jag så snabbt jag kan.
Mvh,
Torbjörn
XFXScandinavia wrote: Tjena alla!
I och med detta drar vi igång en liten tävling under december (fram till julafton).
Vi har vinster varje dag i tävlingen och det är defintivt värt att vara med att tävla (krävs bara registrering).
Kolla http://www.xfxforce.se/welcome.html - tävlingen börjar den första december.
Är det något ni undrar över är det bara att dra iväg ett mail till [email]forum@xfxforce.se[/email] så svarar jag så snabbt jag kan.
Mvh,
Torbjörn
Jahaja, och varför ha en .se-domän och inte använda det Svenska språket på den sidan?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 29, 2007
December 7, 2003
Är det nån som deltar i deras kalender då?
Jag började en bit in i december med deras och Kompletts julkalender (knappast stor vinstchans där, lär ju vara tusentals tävlande varje dag) och ser mitt namn på vinnarlistan för v 49 & 50. 🙂
Saken är bara att jag inte fått något mail från dem, varken om vinst eller nåt nyhetsbrev...
Hur är det för er andra? Antagligen skickar de inte ut nyhetsbrev tre gånger i veckan, men ändå. Har ni fått nåt?
Jag är nämligen rädd att min mail blockar deras adress. Har fått väldigt lite spam sen några månader tillbaka, men även vanliga nyhetsbrev faller bort vilket är minst sagt dåligt.
Har mailat på forum@xfxforce men inte fått nåt svar än. Kan ju vara nån annan person med samma namn.
November 29, 2007
Tjohej!, jag skickar ut mail till de som vunnit var fredag, fick korten i början av veckan så jag har skickat ut en hel del igår (mindre populär på posten :)).
Det kan vara en person med samma namn, det kan jag inte lova tyvärr, har du inte fått ett mail ifrån mig så har du samma namn som en annan vinnare :/
Mvh
Torbjörn
NiXPhoenix wrote: Är det nån som deltar i deras kalender då?
Jag började en bit in i december med deras och Kompletts julkalender (knappast stor vinstchans där, lär ju vara tusentals tävlande varje dag) och ser mitt namn på vinnarlistan för v 49 & 50. 🙂Saken är bara att jag inte fått något mail från dem, varken om vinst eller nåt nyhetsbrev...
Hur är det för er andra? Antagligen skickar de inte ut nyhetsbrev tre gånger i veckan, men ändå. Har ni fått nåt?
Jag är nämligen rädd att min mail blockar deras adress. Har fått väldigt lite spam sen några månader tillbaka, men även vanliga nyhetsbrev faller bort vilket är minst sagt dåligt.
Har mailat på forum@xfxforce men inte fått nåt svar än. Kan ju vara nån annan person med samma namn.
December 2, 2007
XFXScandinavia wrote: Tjena alla!
Mvh,
Torbjörn
de skadar la inte å pröva 🙂
December 7, 2003
Ajdå, typiskt.
Jonas Eriksson den 10/12 hade alltså inte mailadress jonaserikssonHOSspray.se eller g400maxHOSspray.se ?
Jaja.
Mean Machine wrote: Måste bara fråga; ska man anmäla sig varje dag eller bara en gång? 😛
Tycker det är lite luddigt att förstå hur tävlingen går till, trodde först man skulle få en ny fråga varje dag och så.
Men man skriver helt enkelt bara in namn och mail varje dag, från kl 9-9 dagen efter (36-timmarsintervall med andra ord) om jag tolkat det rätt.
XFXScandinavia wrote: Tjohej!, jag skickar ut mail till de som vunnit var fredag, fick korten i början av veckan så jag har skickat ut en hel del igår (mindre populär på posten :)).
Det kan vara en person med samma namn, det kan jag inte lova tyvärr, har du inte fått ett mail ifrån mig så har du samma namn som en annan vinnare :/
Mvh
Torbjörn[quote=NiXPhoenix]Är det nån som deltar i deras kalender då?
Jag började en bit in i december med deras och Kompletts julkalender (knappast stor vinstchans där, lär ju vara tusentals tävlande varje dag) och ser mitt namn på vinnarlistan för v 49 & 50. 🙂Saken är bara att jag inte fått något mail från dem, varken om vinst eller nåt nyhetsbrev...
1 Guest(s)