December 19, 2000
Det är glädjande att se att forumet går bättre än någonsin tidigare på NH med många nya medlemmar och heta diskussioner. Vi har också passerat en ny gräns i antal inlägg i forumet, dvs 300 000 st (!)
Om varje inlägg tar ca 5 minuter att skriva i snitt och en ensam person skulle skriva alla inläggen själv, så skulle det ta ca 3 125 arbetsdagar med 8 timmars arbetsdag, vilket i sin tur med ledigheter och semester skulle innebära att någon hade fått sitta och skriva i ca 10 års tid, 8 timmar varje dag för att skriva samma mängd inlägg som vi har i forumet idag!
Om du fortfarande inte är registrerad i forumet, kan du göra det här:
- Registrera mig!
MVH Crew
November 29, 2001
WiCHeR wrote: UndaC
För mycket 50 Cent ser jag =)
asså han måste va en av världens sämsta MCs o så är det just hans låt som fastar i huvet på mig
knaaaas
ska fan skramla ihop lite pengar så jag kan skicka 50 Cent till en logoped så att han kan lära sig att a-r-t-i-k-u-l-e-r-a 😉
November 29, 2001
WiCHeR wrote: Haha , dock hålelr jag ej med dig om att han är sämst , förtillfället är han den bästa 🙂 bara kolal billboard listan 🙂 , att tillägga är att jag var på Nas konsert i går haha =)
hade tänkt åka upp o glo på honom men pengarna tryter
speciellt nu när jag ska betala en talpedagog till 50 Cent :bgrin:
spelade Nas mycket från Lost Tapes?
typ Doo Rags o så?
eller In between us?
han har ju lyckats klämma ur sig ett par godingar på senaste
annars har det varit rätt illa för hans del sen han släppte Illmatic
July 1, 2002
Nja , han drog väll kanske 3-4 gammla låtar skulle jag tro att det var 🙂 , men bäst känsla vart det när dom drog på med Thugz Mansion och made you look samt One Mic , om jag får säga det stjälv så är One Mic hans absolut bästa låt. När Thugz Mansion spelades åkte tändaren upp 🙂
November 29, 2001
WiCHeR wrote: Nja , han drog väll kanske 3-4 gammla låtar skulle jag tro att det var 🙂 , men bäst känsla vart det när dom drog på med Thugz Mansion och made you look samt One Mic , om jag får säga det stjälv så är One Mic hans absolut bästa låt. När Thugz Mansion spelades åkte tändaren upp 🙂
ahhh fucking new jacks
hehe just kidding 😉
November 29, 2001
WiCHeR wrote: Haha 😛 , nä var en grymt shysst konsert , var ju på Xzibit för nån månad sen , och så var jag ju på Eminem för 2 år sen . Men Nas var nog bäst hitills.
bästa konserterna:
Roots och Alkaholiks
sage francis
iofs Root o Alk. såg jag för typ 5-7 år sen så min syn på de konserterna är ju lite svår att avgöra hur pass gällande den är idag
men men, nu får vi sluta gå off topic
NH har haft bra kör i forumet på senaste, go go go
Nä men det var ju oväntat att du skulle göra en "take over" på denna tråden också Undac.. att du aldrig lär dig.. 8)
Tekniknörd som gillar att träna.
December 22, 2002
tycker det e kul, samtidigt får man hjälp med nåt!
tänkte fråga om ni kunde skapa en gen i forumet som handlar om livet: "dvs" kärlek, hat, skolan, jobbet, döden, livet... varför jag vill det?
det e kul att få höra tankar och funderingar. samt kanske man kan lösa sina problem och inte bara ha så mycket datorer och annat i huved.. det vorre skönt att koppla av om har nåt form av problem och kunna snacka av sej, istället för bris där det år att koma fram.. men nån med samma problem kanske.. men isåfall måste ni skapa visa regler för sånt
Mvh/Maxim ---> ”Southside,´cause U know it´s tha best side”
- MSI Z97 GAMING 5, Socket-1150
- Intel Core i7 4790K 4,0GHz
- Inno3D iChill GeForce GTX 980 4GB
- Kingston SSDNow V300 120GB (2 st)
- Corsair Hydro H110 (Water cooling)
- HyperX Beast 16GB 2400MHz
- Chieftec Nitro 88 850 W modular
- Corsair Carbide Air 540 Cube Case + 7 fans inside the case.
- Seagate 2 TB
- Seagate 1 TB
- 300GB Western Digital VelociRaptor ICE
- Fancontroller
- Harman & Kardon Soundsticks II
- Steelseries Apex RAW
- Samsung 27 inch 3d monitor 120 hz
- BenQ 32" LED BL3200PT Quad-HD
December 28, 2000
-roo- wrote: [quote=Thomas]Ähh.. Vi på cs.nu tog ju 300 000 mellan november 2001 och december 2002. 😉
Uppe i 347k nu sen dess. :bgrin:
250 000 av dom inläggen innehåller väl bara ett ord slumpat mellan dessa: "lol" "noob" eller "omg"
Håller med! Hur många är igentligen de riktiga svaren??
ps. Väntar tills det blir 1 miljon inlägg (Och 1111111 inlägg och 1234567 inlägg)..... DET är intressantare.
1 Guest(s)