December 19, 2000
Efter att vår omröstning (som ni hittar till höger i bild) påvisat att vi fortfarande har en hel del 3Dfx-entusiaster bland våra läsare svängde vi ihop en säkerligen uppskattad godbit. Eller är det kanske två?
Det som står överst på menyn idag är en intervju med Devin Phillips från 3DHQ. Gruppen 3DHQ sysslar med att uppdatera och finjustera drivrutiner till 3Dfx-produkter. Sedan 3Dfx gick i konkurs har det hänt en del saker som gjort livet besvärligt för 3Dfx-användare: Windows XP, DirectX 8 och nu 9, uppdateringar av Open GL osv. 3DHQ arbetar hårt för att spel och annan mjukvara ska fungera så felfritt som möjligt även i dagens miljö.
Punkt två på menyn, möjligtvis höjdpunkten för er entusiaster, är utlottningen av ett Voodoo 5 5500 AGP.
Det enda som krävs för att kunna deltaga i tävligen är att man är registrerad forumanvändare.
Till alla er som inte fick något, höll utkik efter kommande tävlingar på NH, detta var bara lite uppvärming.
August 19, 2002
February 18, 2003
här finns alltid de senaste Glide DLLs att ladda ner så slipper man vänta på att devo ska lägga de i en ny beta version av 3DHQ drivisar
http://www.3dfxzone.it/koolsmo.....glide.html
August 17, 2001
Ni blev t.o.m. nämda i The inq:
http://www.theinquirer.net/?article=7850
🙂
June 3, 2001
Nu är jag grymt besviken. Jag skulle maila, men hotmail var överbelastat så det gick inte att ta sig in. Nåja tänkte jag det finns väl tid kvar, så hotmail lär komma igång snart. Men nu när jag skulle maila har en redan vunnit. I fortsättningen skulle det uppskattas om ni kunde sätta gränsen för att skicka in bidrag vid klockan 24:00 som är brukligt.
November 29, 2001
Kojak wrote: Nu är jag grymt besviken. Jag skulle maila, men hotmail var överbelastat så det gick inte att ta sig in. Nåja tänkte jag det finns väl tid kvar, så hotmail lär komma igång snart. Men nu när jag skulle maila har en redan vunnit. I fortsättningen skulle det uppskattas om ni kunde sätta gränsen för att skicka in bidrag vid klockan 24:00 som är brukligt.
Vi hade inget fast gräns helt enkelt. Jag plockade ut en vinnare när jag tyckte att det var "dags".
Att hotmail inte fungerar som det ska är tragiskt men inget som Nordichardware kan ta åt sig skulden för.
Ärligt talat trodde jag inte responsen skulle bli så stor, jag har hundratals mail i min inbox nu.
I framtida tävlingar (och det kommer fler) kommer det hela att vara mycket mer organiserat och tydligt än det här.
I vilket fall hoppas jag att iaf. några av er tycker det är roligt att ni kan besöka en br site samtidigt som vi kastar lite gratisprylar på er?
April 20, 2002
Då är det ju dags att gratulera Voodoozzz för hans nya grafikkort.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
November 29, 2001
Voodoozzz wrote: [quote=Tintin]Då är det ju dags att gratulera Voodoozzz för hans nya grafikkort.
Tack, har varit lite "oaktiv" nu på slutet så man kan ju undra hur rättvist det var men jag klagar inte :p
Känns som rättvisa inte hör ihop med ordet "utlottning". Slumpen avgör. 🙂
Kanske blir du lite mer aktiv nu då? 😉 *hint hint*
1 Guest(s)