October 9, 2001
Vi har nu under femton månader fått ihop strax över hela 4000 nyheter!!!
Detta ger ett snitt på strax under nio nyheter per dag!!!
Med denna fakta kan vi lungt säga att vi är Sveriges största sida vad gäller nyheter inom hårdvara som driver verksamheten ideellt. Men alla stunder har inte alltid varit lätta. Ibland har vi varit få som haft möjlighet till att skriva, och andra gånger har det varit snustorrt med nyheter värda att ta upp. Nyhetsskirbentern som gör detta tunga jobb bockar jag djupt för, för visst är de värda en eloge?
Våra nyhetsskribenter idag:
- [email=jonast@nordichardware.com]Jonas Thörnqvist[/email] [email=anders@nordichardware.com]Anders Törnberg[/email] [email=gustav@nordichardware.com]Gustav Kvarnemo[/email] [email=antonn@nordichardware.com]Anton Nilsson[/email]
Jubeleums nyheten hittar ni här.
Detta innebär inte att vi slappnar av, nä vi tuffar vidare mot nya höjder!
Har ni synpunkter och idéer så kan ni skicka dessa till mig, [email=bojan@nordichardwarew.com]bojan@nordichardwarew.com[/email].
Nu tackar jag för mig och hoppas att ni läser vidare.
December 19, 2000
Jag vill ge en applåd till nyhetscrew som har gjort en riktigt vass insats och satt NH på kartan i sverige när det gäller hårdvarunyheter! Ett snitt på nästan nio nyheter per dag sedan starten gör oss till den överlägset största nyhetssiten inom datorer och hårdvara i sverige
Tusen tack för er insats och jag hoppas att vi på NH kan erbjuda alla våra läsare samma goda kvalitet och flöde på nyheterna i fortsättningen och bibehålla vår plats som nummer ett
Tusen tack återigen för den insats ni gör!!
MVH
Henrik aka [NH]ZeNNaN
[ Detta Inlägg ändrades av: Henrik aka [NH]ZeNNaN den 2002-05-08 08:25 ]
1 Guest(s)