denstore wrote: Det är inte lönt ilg@dd. I.o.m. att du råkar äga någon Intel överhuvudtaget, och inte lägger dig på knä mot AMDs huvudkontor med jämna mellanrum, så är du per definition en fiende. Du har numera hamnat i den prominenta gruppen, AMD-hatare. Sen kan du äga, eller ha ägt hur många AMD du vill. Ve den som kritiserar AMD.;)
Jo, det har man nog märkt efter att ha lurkat i trådar som den killen debatterat i..
Jag har iaf svårt att förstå hur folk kan fastna så för ett specifikt märke..Men iofs så kanske det beror på att jag är en snål jäkel som får hålla till godo med vad en mager börs kan tillåta. Försöker ju även hålla pojkens burk på spelbar nivå, så det kostar ju lite med 2 speldugliga burkar.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 27, 2003
Tat lugnt! Måste hämta popcornen!
AMD kommer förövrigt inte kunna göra någonting alls mot Intel förän dom kommer med ny arkitektur, de vet du också Släggis.
*EDIT*
Får säga som släggis, jag är inte fanboy heller, men jag köper alltid intel för jag vet att de är bäst 🙂 *EDIT*
I trust everyone, it's just the devil inside I don't trust
Overclockers.se
1 Guest(s)