April 17, 2005
I väntan på ATI R520 och Crossfire fortsätter NVIDIA att skörda prestandarekord med sin 7800-serie av grafikkort. Nu senast är det 3Dmark05 som fått ett nytt rekordresultat, och samtidigt når man för första gången över 17 000 poäng i 3Dmark05. Shamino på VR-Zone är det som ligger bakom det nya rekordet som han klarat med hjälp av en Athlon 64 FX-57 processor arbetandes i hissnande 3.73GHz och två löjligt mycket överklockade Inno3D 7800 GTX grafikkort (737/1491Mhz). Som kylning användes en hemmagjord kompressorkylare av trippelkaskad modell.
:: En imponerande bedrift som det går att läsa mer om på VR-Zone.com
February 28, 2005
Black_light wrote: OWNAGE!! Bara nVidia klarar sånt här
Du och dina onödiga inlägg! 👿 vi har förstått att du gillar *vidia..det räcker..skriv vettiga inlägg istället! :bash: :-$
Ett hett tips är att du skriver i din sign: NVIDIA RULES! ok????
OT: detta var också ganska onödigt inlägg men jag var tvungen...:P
February 28, 2005
AnonymousKiller wrote: [quote=Black_light]NVIDIA RULES! ok????
Hur kan du säga det när du inte vet hur ATis kort kommer bli?
du förstod inte hellar vad jag mena... :bash:
det jag menar är att han inte behöver kommentera att Nvidia är bäst etc hela tiden utan han kan skriva det i sin signatur...förstår du?
själv tror jag ATI kommer köra över Nvidia! 😉
August 15, 2005
Gilgamesh wrote: [quote=AnonymousKiller][quote=Black_light]NVIDIA RULES! ok????
Hur kan du säga det när du inte vet hur ATis kort kommer bli?
du förstod inte hellar vad jag mena... :bash:
det jag menar är att han inte behöver kommentera att Nvidia är bäst etc hela tiden utan han kan skriva det i sin signatur...förstår du?
själv tror jag ATI kommer köra över Nvidia! 😉
Okej.. Men jag förstod knappt klaus inlägg så... 🙄
February 13, 2001
Aja igentligen är de ju hur mycket power korten levererar orginal som får dom och sälja! Typ endel kort kanske suger orginal men funkar bäst överklockat osv.... Hejar igentligen inte på nått av korten men mitt smak tycke så är det ATI som ligger överst på listan för mitt 9600 PRO håller än till allt och lite till. Överklockat då 😀
2 Guest(s)