April 17, 2005
Antipiratorganisationerna världen över fortsätter att slå till mot fildelare och nu senast är det IFPI (International Federation of the Phonographic Industry) som i musikbolagens tjänst gjort en ordentlig räd. Man säger sig nu lämnat in inte mindre än 8000 stämningar i 17 olika länder där bland annat Brasilien fått sina första fildelarmål. Brasilien som för övrigt är den största marknaden för olagligt nerladdat material i Latinamerika. Vad det verkar har inga svenskar blivit indragna i IFPIs nya räd och de fildelningsprogram som använts är bland annat eDonkey, BitTorrent, DirectConnect och Gnutella. Sammanlagt har nu IFPI skickat in 31 000 stämningsansökningar mot fildelare, varav 18 000 i USA och 13 000 i övriga delar av världen.
September 27, 2003
September 27, 2003
March 14, 2001
Så kan det gå om man inte är laglig.. 🙂
edit: Mr G, du kan ta bort dina egna inlägg själv, sålänge det är du som har postat sist i en tråd. Vilket du nu inte längre gjort.. 😉
edit2: Väldigt många som inte vet om detta tror jag.. Ser ni denna bild/knapp så är det bara ta bort inlägget [Image Can Not Be Found]
January 7, 2006
Snorch wrote: Så kan det gå om man inte är laglig.. 🙂
edit: Mr G, du kan ta bort dina egna inlägg själv, sålänge det är du som har postat sist i en tråd. Vilket du nu inte längre gjort.. 😉
edit2: Väldigt många som inte vet om detta tror jag.. Ser ni denna bild/knapp så är det bara ta bort inlägget [Image Can Not Be Found]
Du kan ju skapa en träningstråd för detta i Allmänt, målet är då naturligtvis att det bara ska vara ditt inlägg kvar efter ett tag 😉
September 12, 2001
Snorch wrote: Så kan det gå om man inte är laglig.. 🙂
Det finns dock allsmäktiga krafter som kan fixa sådana här saker. 😉
1 Guest(s)