August 22, 2005
Trött på den svenska blaskiga vintern? Sugen på att spendera en jul med topless badflickor istället för mormors stickade tröja med älgmotiv? Då har ABIT tävlingen för dig, vinn en resa till Barcelona eller varför inte en DiGiDice.
Förutom priser från ABIT så har även Intel, Corsair och Thermaltake ställt upp med sina bidrag.
[Image Can Not Be Found]
För övrigt är NordicHardware inblandade i denna tävling då vi bland annat kommer att sitta som jury.
Läs mer om ABITs vintertävlingar här.
November 29, 2001
HELIX wrote: Verkar som de har idétorka på Abit.. Varför ska de få sin hårdvara i spel och sådan skit? De gör ju inte direkt GPU´erna...
Spelmarknaden omsätter enorma summor pengar. Snart mer än musik- och filmindustrin.
Att man vill ta del av kakan är väl inget konstigt.
De vill helt enkelt komma på sätt att promota produkter på ett sätt som gamers kan ta till sig.
För let's face it, för de flesta vanliga gamers är begreppet "moderkort" (ABITs främsta vara) ganska luddigt.
January 10, 2002
Jag bor 45 minuter fran Barcelona. Jag var dar igar dessutom. Topless Badflickor? BULLS*IT sager jag bara.... Maste val finnas battre argument for att locka till en tavling... Det ar VINTER aven har nere kan jag meddela 🙂
Idag har vi regn och runt 12-15 grader.
For ovrigt ar BCN en nagot kul stad.... 🙂
Lite mkt bilar bara for min smak men men, man kan val inte fa allt...
November 29, 2001
gardd wrote: Jag bor 45 minuter fran Barcelona. Jag var dar igar dessutom. Topless Badflickor? BULLS*IT sager jag bara.... Maste val finnas battre argument for att locka till en tavling... Det ar VINTER aven har nere kan jag meddela 🙂
Idag har vi regn och runt 12-15 grader.
For ovrigt ar BCN en nagot kul stad.... 🙂
Lite mkt bilar bara for min smak men men, man kan val inte fa allt...
fan va ni ska förstöra för mig då 😉
var ju tvungen att lura ut alla blekfeta datornördar på nått sätt hehe
1 Guest(s)