August 22, 2005
Jag råkade nyligen springa på vad som kan vara den sämsta allahjärtansdagpresent i manna minne och bara det faktum att vi har anledning att skriva om den på en datorhårdvarusida talar sitt tydliga språk.
Det behövs inte upprepas att man måste ha något särskilt för att sälja produkter inom en stor marknad med flera aktörer. I Japan, go figure, har vissa minnestillverkare i ett försök att stå ut från mängden tagit fasta på den annalkande "högtiden" alla hjärtans dag.
Detta genom att lansera minnesmoduler, antingen paketerade som fina presenter eller helt enkelt med allahjärtansdaghälsningar (Valentine's Day) ingraverade i minneskretsarna.
[Image Can Not Be Found]
Till skillnad mot julafton, födelsedagar och liknande högtider har, i vår mening, allahjärtansdagspresenter ofta en mer personlig prägel och av självklara skäl ofta med inriktning på kärlek.
Tyvärr kan vi inte ens som inbitna hårdvaruentusiaster acceptera att ett ramminne med hjärtan på faller in i denna kategori, men vi vill gärna höra vad våra medlemmar har att säga om saken. Smaken är ju trots allt som baken...
Källa: Digit-Life
December 26, 2001
Fire wrote: Haha skulle man ge sin tjej en sådan present hade man bara fått en rakhöger.... 😛
Haha tror minst att det smygit in sig en vänsterjabb i den kombinationen också..
Hade nog själv blivit rätt besviken också.. det är ju bara CL2.5 minne!! :bgrin:
Tekniknörd som gillar att träna.
Hahahaha, jag som ofta hävdat att ett RAM-Minne sitter aldrig fel när någon frågat om lämplig present till fjällan..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 5, 2005
Anton K wrote: [quote=Fire]Haha skulle man ge sin tjej en sådan present hade man bara fått en rakhöger.... 😛
Haha tror minst att det smygit in sig en vänsterjabb i den kombinationen också..
Hade nog själv blivit rätt besviken också.. det är ju bara CL2.5 minne!! :bgrin:
Exakt, är det äkta kärlek ska det i.a.f. vara ett par BH5:or 😉
1 Guest(s)