December 19, 2000
On 2002-06-12 02:20, skiroy wrote:
Man ser helt klart att det är dom tuffa grabbarna som leder ligan här 😀
"Man sej hejt klajt att det äj dom tuffa gjabbajrna som ledej ......."
😛 😀
den som väntar på något gott väntar alltid i regel för länge....
i detta fallet var det verkligen så, men nu vet man iaf vad man kan räkna med. Dags att ta nya köptag mot MHz-bristen i Halmstad 😀
[ Detta Inlägg ändrades av: Henrik aka [NH]ZeNNaN den 2002-06-12 02:35 ]
December 19, 2000
On 2002-06-12 02:33, Henrik aka [NH]ZeNNaN wrote:
On 2002-06-12 02:20, skiroy wrote:
Man ser helt klart att det är dom tuffa grabbarna som leder ligan här 😀"Man sej hejt klajt att det äj dom tuffa gjabbajrna som ledej ......."
😛 😀
den som väntar på något gott väntar alltid i regel för länge....
i detta fallet var det verkligen så, men nu vet man iaf vad man kan räkna med. Dags att ta nya köptag mot MHz-bristen i Halmstad 😀[ Detta Inlägg ändrades av: Henrik aka [NH]ZeNNaN den 2002-06-12 02:35 ]
Ja det tycker jag, det var längesedan du regerade i OC! din högaktningsfulla Duron 600 gjorde bra resultat!
Men jag hoppas att ni inte överger Amd för hostintelhosthost nu... Amd har säkert något ess kvar i sin ena långa rockarm
On 2002-06-12 02:13, Henrik aka [NH]ZeNNaN wrote:
LOL
jag och jocke leder ligan helt klart 😀
jag sitter på en duron 800.....hade jag bara vetat detta med thoroughbreden så hade man köpt annat
har redan kollat in lite nya roliga klockar-offer istället.
en P4 NW 1,6 kan man nog dra rätt högt med kompressor. Tippar på 2,8 med trevlig buss
Jo en 1.6A är inte alls ett dåligt köp..
Däremot tror jag att du får upp den i mer än "bara" 2.8Ghz med kompressor.
Sett flertalet som ligger med deras 1.6:or runt 2.7Ghz med luftkylning.. Så den har potential.
Tekniknörd som gillar att träna.
On 2002-06-12 18:28, Henrik aka [NH]ZeNNaN wrote:
Om jag har förstått det rätt så kommer det inte att släppas lägre varianter av thoroughbred ungefär som när Intel släppte P4 Northwood. Man går förmodligen bara vidare med xp 2300+ osv.
Tror faktiskt att AMD mer eller mindre kommer ersätta hela XP-serien med de nya Tbred processorerna. Anandtech t.ex hade fått fyra olika processorer baserade på Tbred-kärnan, Athlon XP 2200+, 1900+, 1800+ and 1700+ var de modeller de fått av AMD.
Tekniknörd som gillar att träna.
2 Guest(s)