August 22, 2005
Under helgen har jag varit i Tyskland för att representera NordicHardware under ABITs F1-event i Mainz. Denna tillställning fortlöpte i knappt 4 dagar och flera stora europeiska medier var inbjudna, däribland NordicHardware som var enda media från Sverige.
Förutom privilegiet att följa Tysklands Grand Prix från första parket och köra Go-Cart bjöds vi på ett flertal pressvisningar där vi bland annat fick se ett system med ABIT IC7-MAX3.
Något som dock var en helt ny upplevelse var den demo som visades av ABITs kommande SFF-barebone.
Vi har ännu inget namn på skapelsen men det är helt klart att den skiljer sig en hel del i både utseende och funktioner mot övriga SFF-barebones på marknaden. System är t.ex utrustat med en "joggdial" som du kan använda inte bara som volumkontroll utan även för att överklocka ditt system, öka/sänka fläkthastigheter m.m. Tillsammans med snabbknapparna under LCD-displayen ger det systemet ett flertal lättåtkomliga funktioner.
Vi kommer ge er mer information kring hela ABITs F1-event inom kort med bland annat fler bilder/specifikationer på SFF-systemet och en intervju med ABIT. Tills dess kan vi bjuda på två bilder av SFF-systemet, frontpanelen kommer ändras lite inför lanseringen i slutet av september men bilderna ger en liten vink om systemets utförande.
September 19, 2002
Okej, språkpolisen angriper UndaC! 😉
Nyhet wrote: Förutom privilegiet att följa Tysklands Grand Prix från första parket
Parkett?
Nyhet wrote: Något som dock var en helt ny upplevelse var den demo
Den/Det?
Nyhet wrote: System är t.ex utrustat med en "joggdial" som du kan använda inte bara som volumkontroll
?
Hade lite & göra... 😉
EDIT: Såg just att det kanske var woxxman som förtjänade detta och inte UndaC... Am I right?
För det första är det inte Undac som står för nyheten. För det andra är dessa inlägg inte så givande för ämnet.
Självklart är det bra att man uppmärksammar stavfel och liknande men ta gärna detta över e-mail eller ICQ som jag nämnt flera gånger tidigare. Det är nog inte någon som är speciellt intresserad av att läsa om mina slarvfel... 😉
Tekniknörd som gillar att träna.
September 19, 2002
Anton aka [NH wrote: Woxxman]För det första är det inte Undac som står för nyheten. För det andra är dessa inlägg inte så givande för ämnet.
Självklart är det bra att man uppmärksammar stavfel och liknande men ta gärna detta över e-mail eller ICQ som jag nämnt flera gånger tidigare. Det är nog inte någon som är speciellt intresserad av att läsa om mina slarvfel... 😉
Det är lugnt, ska ha det i åtanke till nästa gång. 🙂
2 Guest(s)