August 22, 2005
Futuremark har idag lanserat ännu en version av deras omåttligt populära testsvit 3Dmark. Uppföljaren till 3Dmark03 går under namnet 3Dmark05 och är Futuremarks första grafiktest som har fullt stöd för DirectX 9.0c.
3Dmark05 används som ett mätverktyg för din PC och främst ditt grafikkort som pressas till det yttersta med de avancerade grafiska effekter som testet innehåller.
Resultatet är ett enormt krävande test för ditt grafikkort men också en påse ögongodis då Futuremark i sedvanlig ordning imponerar stort med
vackra och fantasirika tester.
"Canyon Flight är ett av de demo som gör att man okontrollerat skriker
rakt ut "Ge mig en spelbar version!!" och det är minst sagt kittlande att se vad som går att göra med dagens mjuk och hårdvara. Även om det sätter de bäst utrustade datorer på ett ordentligt prov, något ni kommer få se senare."
Vi har tagit en närmare titt på 3Dmark05 och kan erbjuda ett trettiotal skärmdumpar på de intressanta testerna. Som inte det vore nog har vi även en exklusiv intervju med Futuremark själva där vi får höra deras tankar och planer kring 3Dmark05.
[Image Can Not Be Found]
Läs mer om 3Dmark05
i vår förhandstitt
Stupid Ass wrote: förhandstitt?
betyder d att ni redan testat d innan d kom ut?
eller har ni knåpat ihop nåt nu på den halvtimme d vart ute?
Vi har bra kontakt med Futuremark så vi har haft testet "in-house" ett tag.
Tekniknörd som gillar att träna.
November 9, 2002
jo... när ja skrev d där så va d ju nå mysko me länken... så ja hade ju inte läst förhandstitten...
nu när ja läst den så ser ja ju att den inte va ihopslängd på en halvtimme
mycket bra förhandstitt...
(fast screenshotsen tyckte ja va lite missvisande... så där snyggt va d inte på min dator 😛 )
May 21, 2002
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/nh/public_html/new.http://www.nordichardware.se/s...../index.php on line 14
NH Testlabb inte publicerat
får en ruta där man ska skriva annvändarnamn och password.. va håller ni på med 😛
Det ska inte vara några problem nu. Är inte det för mig i alla fall 🙂
Oki med risk för att döda vår än så länge klena server.. (ska snart uppgraderas)
Så har ni en nerladdningslänk här!
- NH gives you 3Dmark05 -
OBS Länken tas ner för tillfället då den verkar belasta sidan för hårt.
May 17, 2002
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Oki med risk för att döda vår än så länge klena server.. (ska snart uppgraderas)
Så har ni en nerladdningslänk här!
- NH gives you 3Dmark05 -
tackar, fort går det med, inget att klaga på ännu.
April 26, 2003
September 17, 2001
Arne Anka wrote: [quote=UndaC]Någon som kan slå mina 5310 poäng då? =)
Snart
haha, rätt anka för rätt jobb ;)!
nu blev min installation klar.
skall köra ett test för att BEUNDRA de vackra ting, inte för att titta på siffor ;P
EDIT: visst var det vackert alltid, men nog så segt.
2290 3dmarks => http://service.futuremark.com/compare?dm05=4194
1 Guest(s)