August 22, 2005
Vår tappra trupp bestående av Alexander Nilsson och Christopher Zell kom nyligen hem från Tyskland där de besökt en av världens största IT-mässor, CeBIT. När de kom hem hade de en ruskig massa bilder och intressant information och vi har arbetat hårt med att sammanställa allt materialet. Läs om PowerColors Radeon 9800 Pro på steroider, Corsairs intåg på kylningsmarknaden, hur Gainward fick tyst på GeForce FX med mera. Vi har mycket att bjuda på och detta mina damer och herrar är bara del ett av två. Herr Zell har också gjort ett bra jobb med att pressa tillverkarna på exklusiv informationen åt NH.
Läs hela artikeln här.
Och se till att ni håller utkik efter del två som kommer upp om någon dag.
February 10, 2002
June 17, 2001
Jag kommer att lägga upp ett par väl valda bilder från CeBIT inom snar framtid. Och dessa kommer att handla om allt annat än IT.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 19, 2002
jonte_power wrote: [quote=Bluescreen]Var la bra, dock var det fel bilder som kom upp när man klickade på bilderna i texten (rätt många fel).
"...och minnet klarar voltspänningar mellan 2.5v-2.9V"
Så skriver man INTE.
Hur skriver man då??
"...och minnet klarar spänningar mellan 2.5v-2.9V"
March 11, 2003
Något mer om vattenkylningsblocken till Radeonkorten?
Jag vill ha! Precis vad jag har letat efter!
Någon som är intresserad av att köpa ett lätt begagnat, luftkylt Radeonkort när de här Sapphire-korten dyker upp?:-)
Vi någon när och om de kommer ut på marknaden?
Mange
P.S. Schysst artikel förresten.
February 1, 2003
November 29, 2001
Imagine wrote: Snyggt jobbat...
Fixa en bättre kamera till nästa event, en del bilder hade lite väl dålig skärpa, tänk på att jag har tinnitus...
Inte så lätt att ta bilder i den miljön där folk trängs och många tillverkare har sjukt skum belysning i sina montrar osv. 🙂
Kameran är bra btw. 🙂
November 29, 2001
Pappa-Scan wrote: Väldigt trevlig artikel 🙂
Finns det verkligen mera att skriva om till nästa artikel? 😀
Hehe jo du, det kan jag lova. 😀
Det kommer massa tredjepartstillverkare i nästa del och lite om kylning.
Jag är personligen väldigt nöjd med Christophers insats. 🙂
Han lyckades verkligen skaffa massa exklusiv information åt NH. Det är rätt mycket coola grejer i vår artikel som ingen annan media hittills rapporterat om. 😀
November 29, 2001
denstore wrote: Något mer om vattenkylningsblocken till Radeonkorten?
Jag vill ha! Precis vad jag har letat efter!
Någon som är intresserad av att köpa ett lätt begagnat, luftkylt Radeonkort när de här Sapphire-korten dyker upp?:-)
Vi någon när och om de kommer ut på marknaden?Mange
P.S. Schysst artikel förresten.
Tja fellow Lundabo 🙂
Vi vet hittills inte så mycket om vattenblocket. Men vi har ganska bra kontakt med Sapphire så vi kan nog luska ut lite mer snart. Jag återkommer.
1 Guest(s)