August 22, 2005
DreamHack Winter tog slut i Söndags och vi ursäktar att vi inte hade så många realtidsrapporter förutom när vi skrev lite nyheter om tävlingarna vi hade på gång. Ni som var på DH såg säkert att det var full rulle i vårt bås med ideell datorsupport, tävlingar och annat smått och gott. Kort sagt hade vi knappast tid och ork på plats. Ikväll kan dock ni som inte var på plats ta del av DH-andan genom att läsa vår artikel, och vi tror nog att även ni som var på plats även har ett och annat att hämta i denna artikel.
July 8, 2001
hahah! jag ser fan inte klok ut
ser ut som riktiga terminatorögon 🙂
December 10, 2002
haha, det var riktigt fina bilder, speciellt att springa bort till Swec bås och dra ner byxorna med NH skrivet på skinkorna =D
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
November 29, 2001
dest wrote: haha, det var riktigt fina bilder, speciellt att springa bort till Swec bås och dra ner byxorna med NH skrivet på skinkorna =D
rättelse:
Swec hade inget bås
😉
deras upptåg var ju inte heller helt illa måste jag säga och de hade dessutom the element of surprise 🙂
November 29, 2001
gillbert wrote: hahah! jag ser fan inte klok ut
Sätter dit ditt namn i nästa uppdatering.
Om ni känner igen andra vid namn eller nick så säg till.
Vill gärna försöka ta så många som möjligt på en gång istället för att sitta och "dutta" med en miniuppdatering i taget. 🙂
November 29, 2001
CasO wrote: fler bilder skulle man faktiskt viljat se...
Vi har ganska många fler men de flesta är rätt lika varandra eller så blev de helt enkelt dåliga.
Men tråkigast av allt är att en hel del foton gått förlorade. Dvs. vi VET att vi tagit vissa foton men de finns inte på kamerorna.
Och dessutom lånade vi en kamera av någon för några foton men nu kan vi inte komma ihåg av vem.
Blir bättre nästa gång =)
June 28, 2001
hohoho jag märkte direkt det att catstyle bara var en liten grabbhalva, ung visste jag men inte så ung.
mer bilder oxå.
favvo bilden var ju klart https://www.nordichardware.se/.....W03/tp.jpg
sicken jävla min alltså
och vad fasen gör en bil där ?
November 18, 2003
gillbert wrote: hahah! jag ser fan inte klok ut
mjoo du ser ju inte helt normal ut 🙂
2 Guest(s)