September 4, 2002
Jag är https://www.nordichardware.se/.....are_10.jpg
...tror jag. 😛
MJÄKPUFF! CHABLATRABAAAAAAMMMM!!!
Hmm... tröjan fluffa upp sig nedertill så jag ser ut som en Bowlingkägla :bgrin:
November 13, 2003
Alex aka NH|WiggeR wrote: [quote=boogey]Hur gammal är Catstyle egentligen?
Tretton verkar vara i högsta laget tycker jag... 😉
Nån som vet vilket datum DH Summer brukar vara/är förresten...???Och sist men inte minst... Wigger´s NH-rumpa rockar... 😀
hehe... thx.
Jag är inte den som brukar dra mig från att göra "saker".
Tro inte att jag bara kuta dit och drog ner lite och sen kuta tillbaka. Nej, jag stod lätt där med röven i vädret och dicken halvt ute i säkert 30-40 sekunder. Det var en massa folk i vägen för fotograferingen. Det som förvånar mig mest är att Edin (som sitter max 1-2m bort med huvudet och spelar ett fotbollsspel) inte känner aromen från min lanröv. Kan inte ha varit för fräscht... 😉
Haha.. vad skall man säga? [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
En [Image Can Not Be Found] för Wigger
January 4, 2001
Darth Oski wrote: hahaha. wiggers bild när han invarderar sweclockers var ju bäst! hoho, vad roligt ni måste ha haft åt det. få se om man har råd att åka på nästa DH. rätt sugen blir man ju... är det verkligen så kul som det verkar?
alltså.. att stå där och ta kort på wigger var något av det roligaste jag har gjort... så jävla bra.. haha...
Ja, det är extremt kul på DH, speciellt när man kan sitta och mobba Tom...
June 3, 2001
PaiN wrote: https://www.nordichardware.se/.....hare_2.jpg
Det rödsprängda ihoptryckta fejset tillhör mig 😛
Vafan har du rökt på?
May 12, 2002
Coore wrote: [quote=Darth Oski]hahaha. wiggers bild när han invarderar sweclockers var ju bäst! hoho, vad roligt ni måste ha haft åt det. få se om man har råd att åka på nästa DH. rätt sugen blir man ju... är det verkligen så kul som det verkar?
alltså.. att stå där och ta kort på wigger var något av det roligaste jag har gjort... så j**la bra.. haha...
hehe, jo jag kan tänka mig det. jag har haft planer att åka förr, men jag har inte lyckats fått med mig nån. mina polare är så jäkla anti. det verkar ju vara som en festival, fast med datorer. och det måste ju vara görskoj!
December 20, 2000
Coore wrote: [quote=Darth Oski]hahaha. wiggers bild när han invarderar sweclockers var ju bäst! hoho, vad roligt ni måste ha haft åt det. få se om man har råd att åka på nästa DH. rätt sugen blir man ju... är det verkligen så kul som det verkar?
alltså.. att stå där och ta kort på wigger var något av det roligaste jag har gjort... så j**la bra.. haha...
LOL, din slyna! 🙂 Inte mitt fel att jag är så sexig så att du vill röra på mig jämt.. 🙂
October 27, 2001
Gueno wrote: [quote=PaiN]https://www.nordichardware.se/artiklar/LAN/DHW03/nhare_2.jpg
Det rödsprängda ihoptryckta fejset tillhör mig 😛
Vafan har du rökt på?
Det skulle man ju kunna tro, men det är en riktigt dålig natts sömn och långvarigt skärmstirrande som bidrog till det tärda utseendet. 😛
July 8, 2001
Smirnoff wrote: Shake that ass wigger!
ehm, fick alla gratis T-shirtar om man gick förbi båset?
Eller var det en och samma svettlöks T-shirt som alla fick sätta på sig när man blev fotad vid båset 😛 ?Ska försöka komma nästa år och smiska Crewet 😀
vi delade t-shirt, men jag va först iaf!
January 4, 2001
Tom wrote: [quote=Coore][quote=Darth Oski]hahaha. wiggers bild när han invarderar sweclockers var ju bäst! hoho, vad roligt ni måste ha haft åt det. få se om man har råd att åka på nästa DH. rätt sugen blir man ju... är det verkligen så kul som det verkar?
LOL, din slyna! 🙂 Inte mitt fel att jag är så sexig så att du vill röra på mig jämt.. 🙂
haha.. men du är ju så jävla kittlig.. 😀 går ju inte att hålla fingrarna i styr...
Du får se till att komma till sommaren Oski
1 Guest(s)