June 17, 2001
4fun wrote: Ni skulle se hur stolt wigger va över bilden. Fick ICQ medelande. "skynda över till mig har något visa" kommer dit sedan "vist är den vaker?"
Jo, men jag vet att det är något på gång mellan dig och min röv. Jag vet inte vad det är, men du kan inte hålla tillbaka salivet. Så tänkte jag göra dig en tjänst.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
December 20, 2000
mikael_st wrote: Måste komma på nästa DH asso... !!! Fett kul verkar alla ha iallafall... ligger så långt bort bara.. men men
Klagar du på längden? 🙂
Tänk dig stackars mig och Skiroy som måste kämpa oss dit från Umeå/Piteå, DET är långt 🙂
(För att inte snacka om de nissar från Kiruna här =))
November 29, 2001
Coore wrote:
haha.. men du är ju så j**la kittlig.. 😀 går ju inte att hålla fingrarna i styr...
Jon var kittligast av alla han skrek som en stucken gris när jag körde in mitt pekfinger i revbenen på honom. =)
Mer folk till DH, som sagt vi får fixa så att alla våra kära NH:are får lite trevliga saker om de kommer. Billigare biljetter, en rad dedikerad till NH, T-shirts elelr whatnot.
något får vi göra i alal fall och så får vi härma Swec lite och ta gruppfoto. (alla I NH tröja för extra äg :))
February 21, 2003
Den här artikeln hade jag missat!
https://www.nordichardware.se/.....h_owns.jpg
Skrattar fortfarande [Image Can Not Be Found]
December 20, 2000
UndaC wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR]UndaC, har du några mardrömmar efter att ha sett min röv på så nära håll?
Nä jag är bara lite knäckt för att jag inte utnyttjade fillfället bättre. Det är inte ofta man har en framåtlutat wigger med nerdragna byxor framför sig. 😉
Haha, LOL 🙂
Nu blev jag ju lite avundsjuk...
January 28, 2003
UndaC wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR]UndaC, har du några mardrömmar efter att ha sett min röv på så nära håll?
Nä jag är bara lite knäckt för att jag inte utnyttjade fillfället bättre. Det är inte ofta man har en framåtlutat wigger med nerdragna byxor framför sig. 😉
ärligt talat har jag det rätt ofta... 🙄
fan, man får masa sig till DH-summer alltså.. *skriver på min to-do list*
det emd dedikerad rad låter nice, bara jag får sitta brevid nh_girl4, hon var riktigt snygg :bgrin:
btw; bara jag som skrattar åt Catstyles rödlysande ögon? han är nog inte så blå anyway 🙄
:bgrin:
2 Guest(s)