August 22, 2005
I kölvattnet av Prestanda-SM 2004 kommer vi publicera ett par uppföljande intervjuer med vinnarna från mästerskapet. Men innan vi kommer till vinnarna har vi en specialintervju med den enskilda person som kanske mest av allt förknippas med Prestanda-SM, ingen mindre än den tvåfaldige mästaren Jimmie Knutas alias Stinger.
Tyvärr blev det ingen tredje vinst för Jimmie och bara minuter efter att Prestanda-SM 2004 avgjorts tog vi oss en pratstund med en mycket besviken och uppgiven Jimmie, intervjun som vi nu publicerar är resultatet av denna pratstund.
"Utöver de intervjuer vi gjorde med vinnarna i Prestanda-SM 2004 bestämde vi oss också snabbt för att även försöka få Jimmies egen version av årets mästerskap. Resultatet blev en personlig och öppenhjärtig intervju bara minuter efter att Prestanda-SM 2004 slagit igen portarna.
Här kan man läsa om hur det känns att bränna två 8000kronors-processorer inom loppet av ett par dagar och den otroliga besvikelse SMPC2004 visade sig att bli för den forne mästaren."
[Image Can Not Be Found]
Hela intervjun med Jimmie går att läsa här.
December 27, 2003
"citerat från intervjun"
"Men detta resultat skäms jag över och övervägde noga om jag överhuvudtaget skulle posta det"
Ingen fara Jimmy ponken, du vet ju lika väl som jag att det var moa' som postade det där resultatet.
Om inte annat, så skall du få redigt med stryk nästa gång jag får för mig att köra 112 mil för att ta ett par kalla pilsner utan att få se den filmen som vi pratade om på torsdagens morgon ;D
// Zejt
March 6, 2001
2 Guest(s)