August 22, 2005
Är ni ute efter ett nytt grafikkort sådär inför julen? Om ja så har ni kommit till rätt ställe. Idag lägger vi upp en sjutton sidor lång köpguide för alla som är sugna på ett nytt grafikkort. Betoningen i artkeln ligge rnästan uteslutande på prisvärdhet. Vi hjälper er att hitta ett bra kort oavsett om er budget är på 1500 eller 4500 kronor.
"Genom artikelns gång har vi kunnat se hur kort som, då de släpptes, var världigt bra med tiden förlorat sin glans och andra kort som vi var tveksamma till, när de släpptes, numera ser positivt på. Priser har förändrats med tusenlappar vad det gäller vissa produkter medan andra bara sänkts med någon enstaka tia. För att summera det hela kommer vi att rekommendera två eller tre kort inom alla våra tre kategorier och såklart har vi även med våra Drömjulklappar till slut."
Om ni finner priser som inte stämmer, kort som inte finns att tillgå eller andra underligheter så hör gärna av er i forumsinlägget nedan.
November 29, 2001
4fun wrote: Mycket bra skrivet skoj att läsa sådana här saker.
Skulle va skoj om ni gjorde samma sak på procesorer och moderkort.
Tro mig: jag har legat på de andra gubbarna att de ska skriva liknande artiklar inom sina områden.
Hittills har jag mest hört ångestladdat stönande som svar. 😉
February 4, 2003
Vill inte tjata =)
Är ni ute efter ett nytt grafikkort sådär inför julen? Om ja så har ni kommit till rätt ställe. Idag lägger vi upp en sjutton sidor lång köpguide för alla som är sugna på ett nytt grafikkort. Betoningen i artkeln ligge rnästan uteslutande på prisvärdhet. Vi hjälper er att hitta ett bra kort oavsett om er budget är på 1500 eller 4500 kronor.
1 Guest(s)